Състезателни специалитети6 продукта

Най-продавани продукти
1
Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller
Доставка до 48 часа
999,60 лв 1 023,75 лв
2
Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND синя
Доставка до 48 часа
4 099,20 лв
3
Arrma Typhon TLR Tuned 1:8 4WD ARR
Доставка до 48 часа
1 041,60 лв
Филтрирани 6 продукта

Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller

Характеристика: Уникалната скоростна машина Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller е оптимизирана за производителност 8S LiPol. Сега можете да притежавате RC супер кола, която ще победи дори F1 на четвърт миля за 8,6 секунди! Изберете собственото си задвижване с електроника и батерия и преодолявайте скоростния лимит. Новият крал на Speed Basher-ите! Тази нова еволюция на RC колата LIMITLESS Speed Machine Roller, е взета от оригиналната LIMITLESS™ 1:7 All-Road Speed Bash Roller, и е „проектирана да бъде още ПО-БЪРЗА“, така че можете да постигнете по-високи скорости от всякога! Инженерите на ARRMA® подобриха вече доказаната платформа LIMITLESS, за да може да се инсталира по-голям мотор и по-голям регулатор - след това можете да инсталирате електроника по ваш избор и да създадете своето RC супер кола. LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller е на върха на развойната линия на RC колите ARRMA Speed Bash. Това е новият Крал на Speed Basher-ите! В истински пряк сблъсък на четвърт миля, с истинския победител в шампионата автомобил Формула 1 Red Bull Racing RB7, RC моделът на колата LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller спечели, достигайки скорост до 240 км/ч и преминавайки 400 м за едва 6 секунди! Сред новите функции на платформата LIMITLESS е 3mm анодизирана алуминиева плоча на шасито, която позволява поставянето на държач за мотора, така че да могат да се използват по-дълги мотори. Лесно достъпният плъзгащ държач за мотора може да се използва за мотори с по-голям диаметър с опционална монтажна плоча за мотора, докато модулът за електроника побира по-голям регулатор и включва водоустойчива кутия за приемника. Важно подобрение е направено за увеличаване на стабилността и прецизното управление при високи скорости. Целта беше също така да се намалят вибрациите на задвижващото устройство, по-къси задни средни задвижващи валове и също така дълги средни задвижващи валове. Предавките GP5 с по-ниско предавателно отношение намаляват вибрациите на средното задвижващо устройство. По-стегнатите предни пружини и стабилизираща щанга подобряват управляемостта при високи скорости, а по-широкият заден просвет увеличава стабилността. Напълнените с масло черно анодизирани амортисьори с голям диаметър са взети от оригиналните LIMITLESS, задържат allroad гумите dBoots® Hoons™ здраво на място за максимално сцепление на пътя и овала. Каросерията с ниско съпротивление се доставя без боя, готова да я персонализирате с вашите уникални цветове. Включени са маска за прозорци и стикери. Линиите на обвивката на предния и задния калник улесняват настройването на притиска и съпротивление. Максималното изживяване от шофирането на скоростния RC модел на колата можете да имате и вие. Инсталирайте електроника по ваш избор, боядисайте каросерията в характерните си цветове и създайте собственото си супер бързо RC кола ARRMA LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller! Характеристики Сглобено шаси с колела и прозрачна каросерия Инсталирайте задвижване за скорост, на която да отговарят вашите умения С 4X4 задвижване, карайте по обикновени пътища, паркинги или на специални трасета Регулируемото задно и предно крило позволява настройване на аеродинамичния притиск Предният броня и формата на каросерията помагат за създаването на притиск Лесно достъпно легло за бързо сваляне на мотора Цялостни диференциали и колела на предавката Включва гуми dBoots® Hoons™ All-Road на дискове Speed dish Гумите от производителя dBoots® Hoons са проектирани до 240 км/ч! Две големи места за батерии с два перпендикулярни ремъка за батерии с велкро Укрепването на шасито увеличава надлъжната твърдост на шасито Високопроизводителен сервосейвър Устойчиви стоманени задвижващи валове Алуминиеви амортисьори с голям диаметър Черно анодизирани предни и задни стойки на амортисьорите Независимо двойно трапецовидно окачване на предната и задната ос Нови подобрения Лесно достъпен плъзгащ държач за мотора приема мотори с по-голям диаметър 3mm алуминиева плоча на шасито с легло за по-дълги мотори Модификация на задвижващите валове за намаляване на вибрациите на задвижващото устройство Лесно достъпен модул за електроника за по-голям регулатор, водоустойчив кутия за приемника Входните чаши Safe-D са част от предната и задната предавка Предавките GP5 имат по-ниско предавателно отношение за намаляване на вибрациите По-широкият заден просвет увеличава стабилността на шофирането По-стегнатите предни пружини и стабилизираща щанга подобряват управляемостта при висока скорост Първата ARRMA „Rattle Can Roller“ прозрачна каросерия, маска за прозорци и стикери са включени в пакета Каросерия ARRMA® „Rattle Can Roller“ Каросерията с ниско съпротивление се доставя прозрачна, за да можете да я боядисате според собствените си идеи. Включени са маска за прозорци и стикери. Установяването на предния и задния спойлер улеснява настройването на притиска и съпротивление. Шаси за по-големи мотори и регулатори Вариабилността на подредбата на алуминиевото шаси позволява използването на по-дълъг мотор и по-голям регулатор. Частите на предавката са оптимизирани за висока скорост при задвижване с LiPol батерии 8S. Стабилност при високи скорости За увеличаване на стабилността и прецизното управление при високи скорости бяха направени промени за намаляване на вибрациите на задвижващото устройство, избрани бяха по-къси задни средни задвижващи валове и също така дълги средни задвижващи валове. Предавките GP5 с по-ниско предавателно отношение също намаляват вибрациите на средното задвижващо устройство. Скоростни дискове и гуми dBoots® Hoons™ Гумите dBoots Hoons са здраво поставени на скоростните дискове Speed с допълнително устойчиви на натоварване, за максимална производителност, стабилност и сцепление. Амортисьорите, напълнени с масло с голямо пробиване на черно анодизирани предни и задни амортисьори, задържат allroad гумите dBoots® Hoons™ здраво на пистата за максимално сцепление. Лесен монтаж на мотора За задвижването на колата трябва да инсталирате мотор. Моторното легло е лесно достъпно и монтажът затова бързо ще се справите, за настройка на междусъединителната игра е достатъчно да развиете винтовете и да преместите мотора в алуминиевата релса. Как за диференциал? Диференциалите не е нужно да се разглобяват дълго и трудно, просто развийте няколко винта и диференциалът е на разположение. Лесен достъп, лесна поддръжка Разглобявате само 5 винта и имате диференциал на масата готов за сервиз. Заден спойлер Регулируемото задно крило за аеродинамичен притиск и голям спойлер допълнително към дифузора осигурява максимална стабилност при всички скорости. Съдържание на пакета: В пакета е сглобен модел на колата Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller без електроника и задвижване, с прозрачна каросерия и дBoots® Hoons™ All-Road гуми на колела Speed dish, 2x кръстосан ключ за колела, комплект шестостенни ключове, дистанционни шайби на диференциала, комплект части на шасито и закрепване на каросерията, ръководство SK и многоезичен наръчник EN, DE, FR. Препоръчваме да закупите: За да функционира моделът, е необходимо да добавите мотор, регулатор, сервомеханизъм, RC комплект, задвижваща батерия, подходящ зарядно устройство и 4x AA батерии за предавателя. Препоръчителна електроника, задвижване и батерия Задвижване 4S Spektrum мотор безчетков Firma 4074 2050об/мин + Spektrum регулатор безчетков Smart Firma 150A 3-6S 2x Spektrum Smart G2 LiPo 7.4V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum приемник SR6200A DSMR 6CH AVC с телеметрия Spektrum сервомеханизъм S652 18kg MG Задвижване 6S Spektrum мотор безчетков Firma 4985 1250об/мин + Spektrum регулатор безчетков Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 11.1V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum приемник SR6200A DSMR 6CH AVC с телеметрия Spektrum сервомеханизъм S652 18kg MG Задвижване 8S Spektrum мотор безчетков Firma 4985 1250об/мин + Spektrum регулатор безчетков Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 14.8V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum приемник SR6200A DSMR 6CH AVC с телеметрия Spektrum сервомеханизъм S6290 Car Low Profile HV Race Препоръчителни зарядни устройства: Smart мрежово зарядно устройство Spektrum S1100 G2 с един изход 1x 100W Smart мрежово зарядно устройство Spektrum S1200 G2 с един изход 1x 200W Smart мрежово зарядно устройство Spektrum S2100 G2 с два изхода 2x 100W Smart мрежово зарядно устройство Spektrum S2200 G2 с два изхода 2x 200W RC Предаватели: RC комплект Spektrum DX3 DSMR, SR315 RC комплект Spektrum Smart с поддръжка на телеметрия - предавател Spektrum DX5C DSMR + приемник SR6110AT Технология Spektrum Smart Технологията Spektrum Smart в момента представлява най-напредналата и най-лесната система за работа с модели и зареждане/поддръжка на батерии. За да се възползвате от всички предимства и функции, е необходимо да имате всички компоненти (регулатор, батерия, RC комплект) Smart. Повече информация за технологията Spektrum Smart можете да намерите тук. Аксесоари за обикновена работа За обикновена работа на RC моделите ви е необходимо лепило за гуми, лепило за винтове, комплект инструменти и силиконово масло за амортисьори. От нашия асортимент препоръчваме икономичен комплект инструменти за RC коли. С лепилото за гуми се залепват гумите към ръба на диска. Винаги е необходимо, гумата да бъде здраво залепена по целия периметър към ръба на колелото! Ако гумата не е залепена по целия периметър, може да се разкъса. Лепилото за гуми има специален състав, който може да залепва материали като гума или найлон и в същото време след втвърдяване лепилото е еластично. От нашата оферта препоръчваме лепило Robitronic Tire Glue - вижте препоръчителните аксесоари. Понякога е необходимо да се добавя силиконово масло в амортисьорите на модела и да се сменя маслото в диференциалите. При обикновена работа се получават само незначителни течове на силиконово масло по буталата на амортисьора. В случай, че повърхността на буталата на амортисьорите или състоянието на уплътнението е в лошо състояние, течът на масло може да бъде голям. За тези случаи се предлагат ремонтни комплекти или отделни части. От нашата оферта силиконови масла препоръчваме силиконови масла TLR (Team Losi Racing), вижте препоръчителните аксесоари. За обикновена поддръжка е необходимо лепило за винтове. Винтовете, завинтени в метален материал (например винтове в мотора, регулиращ винт в зъбното колело) трябва да бъдат закрепени с това лепило, за да се предотврати развиването им. Защитни обвивки за батерии Защитните обвивки са предназначени да ограничат риска, свързан с транспортирането и зареждането на батерии. LiPo батериите могат, при запазване на малки размери и ниско тегло, да предоставят високи разрядни токове и разполагат с голям капацитет за дълго време на шофиране. От друга страна, LiPo батерията е податлива предимно на механични повреди.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND синя

Характеристика: Бързото, голямо, мощно и забавно бензиново автомобилче Short Course Losi 5ive-T 2.0 за Off Road състезания 1:5 или за развлекателно каране на открито. Насладете се на високата производителност на бензиновия двигател Zenoah G320 32cc, с новото подобрено поколение на автомобила и приемника Spektrum с електронна стабилизация на движението AVC. Оригиналният RC модел Losi 5IVE-T промени света на офроуд състезанията в мащаб 1:5 и тази иконична платформа стана една от най-успешните. Сега се подгответе за версия V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, която има всички несравними предимства на своя предшественик и включва технологията Bind-N-Drive (без предавател в комплекта), която ви позволява да изберете собствен универсален предавател Spektrum, според вашите изисквания. Мощният двигател Zenoah G320 32 ccm е произведен специално за 5IVE-T 2.0. Новото разположение на шасито намалява ъгъла на предния задвижващ вал, което увеличава устойчивостта и баланса на задвижването на четирите колела. Системата за управление Ackerman улеснява настройките и общо подобрява геометрията на управлението. Сред другите иновации са подобрената предна капак, мощните спирачки и вентилационните капачки на алуминиевите амортисьори за несравнима абсорбция на удари. Характеристики на автомобила 5ive-T 2.0 V2 Версия BND с приемник 4WD задвижване на четирите колела Бензинов двигател 32 ccm с ръчния стартер Изключително голям резервоар 800cc за дълго каране Интегриран регулируем сервосейвър Алуминиево шаси 5 мм CNC за максимална твърдост и по-ниско тегло Мощни дискови спирачки Три регулируеми затворени вискозни диференциала CVD валове за задвижване Големи алуминиеви амортисьори с бутало 7 мм Иновативна затворена съединителна система с охлаждащи отвори Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Централни задвижващи валове с по-малък ъгъл на завиване Бензинов двигател Zenoah G320 32cc Доказаният и надежден двигател Zenoah G320 32cc е проектиран специално за 5IVE-T 2.0. Благодарение на висококачествения дизайн, въздушно охлажданият двигател предлага висока производителност с голям въртящ момент, необходим за автомобил в мащаб 1:5, като 5IVE-T 2.0. Има лесен старт благодарение на ръчния стартер и лесна настройка. Това ви позволява да изпитате каране, изпълнено с адреналин и преживявания. Версия Bind-N-Drive Изпълнението на модела в версия Bind-N-Drive (BND) е добро решение за всички, които притежават предавател с технология Spektrum 2,4 GHz DSMR. Това позволява да имате автомобила при по-изгодни условия, тъй като просто свързвате предавателя си с приемника. Нова конструкция на управлението Rack и Bell Cranks Благодарение на новия тип управление Rack и Bell Cranks, ще имате най-доброто усещане за каране. Системата за геометрия на управлението на предния мост Ackermann ви позволява плавно да преминавате през завоите и да се наслаждавате на прецизно управление. Новият сервосейвър е проектиран да бъде по-малко натоварен и да реагира много по-гладко, осигурявайки по-постоянно управление. Нов централен диференциал Инженерите на Losi неуморно работиха за постигане на перфектен баланс на преноса на мощност към предния и задния мост на 5IVE-T 2.0, за да осигурят най-доброто усещане за каране. Версия 2.0 има идеално разпределение на теглото благодарение на преместения централен диференциал. Това също така намали ъгъла на задвижващия вал, което го прави много по-малко натоварен. Нови джанти и гуми Колелата на автомобила 5IVE-T 2.0 са подобрени, за да се увеличи здравината и твърдостта. Джантите имат по-голяма здравина и твърдост, което е важно при каране в терен, гумите имат нова смес и шарка за по-висока тракция и по-добра производителност на автомобила. Предна плъзгаща плоча, броня Не е нужно да се притеснявате дали в терена ще закачите за калниците или бронята. Предната плъзгаща плоча има оптимален наклон, за да се плъзне по терена при контакт на предната част и автомобилът да може без забавяне да продължи да се движи. Също така, калниците на предните колела имат променена форма, за да се предотврати повреждането. По-ефективни спирачки Автомобилът 5IVE-T 2.0 е оборудван с по-качествени и по-ефективни дискови спирачки, които първоначално са разработени за Team Losi Racing 5IVE-B. Укрепените стоманени дискове в комбинация с накладки за високо натоварване осигуряват усещане за доверие, благодарение на което състезателите могат да спират по-бързо в завоите и да ускоряват по-рано. Ефективността на предната и задната спирачка може да бъде настроена за условията на трасето. Лостове на сервото за газ и спирачки На лоста на сервото за газ, лостът е свързан с карбуратора на двигателя, както и с лостовете на спирачките. На лоста на сервото има лост, към който са свързани два лоста, които водят към лостовете на спирачките на предния и задния задвижващ вал. Ефективността на предната и задната спирачка може да бъде регулирана и настроена, за да отговаря на съответните характеристики на движение на автомобила. Алуминиеви регулируеми амортисьори Огромните алуминиеви амортисьори имат големи 7 мм бутала, които са напълно проектирани за натоварването на автомобилите 1:5. Голямото количество течност и възможностите за настройка осигуряват безопасно каране дори в най-тежките условия. 5IVE-T 2.0 се доставя стандартно с алуминиеви капачки с резба. Вентилационните винтове позволяват по-бърз и лесен монтаж и пълнене. Нова конструкция на съединителя Двигателят има нова конструкция на корпуса на съединителя и изходния зъбен венец. Той задвижва зъбен ремък, който реагира по-гъвкаво при преноса на въртящия момент към централния диференциал и по-добре понася тежките условия на работа. * Информация за спецификацията за водоустойчивост можете да намерите в ръководството за употреба. Съвети и трикове за работа в мокри условия можете да намерите в блога. Съдържание на пакета: Завършен сглобен модел на RC автомобила Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND с инсталирани компоненти: приемник 6 кан. Spektrum® 6200A, двигател Zenoah™ 32cc с ръчен стартер, сервомеханизъм за управление S900S, сервомеханизъм за газ S901T, ключ за велосипед, многофункционален ключ, инструмент за амортисьори, ключ за свещи, свързващ конектор, уплътнение на изпускателната система, имбусови ключове 2,0 мм, 2,5 мм, 3,0 мм, 4,0 мм. Ръководство на SK и ръководство на EN, DE, FR, IT. Препоръчваме да закупите: За пускане в експлоатация е необходимо да добавите: 2S LiPo акумулатор за приемника Smart акумулатор Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 Зарядно устройство Зарядно устройство Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC Smart зарядно устройство Spektrum Smart S1100 G2 1x100W AC DSMR предавател Spektrum Изгоден предавател Spektrum DX5C DSMR Механически устойчив предавател Spektrum DX5 Rugged DSMR Висококачествен предавател Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR качествено масло за 2-тактови двигатели Power Model 2T-S масло за бензинови двигатели 500ml 95 октанов бензин Аксесоари за нормална работа За нормалната работа на RC моделите ви е необходимо лепило за гуми, лепило за винтове, комплект инструменти и силиконово масло за амортисьори. От нашия асортимент препоръчваме икономичен комплект инструменти за RC автомобили. С лепилото за гуми се залепват гумите за джантата. Винаги е необходимо, гумата да бъде здраво залепена по целия периметър на джантата! Ако гумата не е залепена по целия периметър, може да се разкъса. Лепилото за гуми има специална формула, която може да залепва материали като гума или найлон и в същото време след втвърдяване е еластично. От нашата оферта препоръчваме лепило Robitronic Tire Glue - вижте препоръчваните аксесоари. Понякога е необходимо да се добавя силиконово масло в амортисьорите на модела и да се сменя маслото в диференциалите. При нормална работа се получават само незначителни течове на силиконово масло по буталата на амортисьорите. В случай, че повърхността на буталата на амортисьорите или състоянието на уплътнението е в лошо състояние, течът на маслото може да бъде голям. За тези случаи се предлагат ремонтни комплекти или отделни части. От нашата оферта силиконови масла препоръчваме силиконови масла TLR (Team Losi Racing), вижте препоръчваните аксесоари. За нормалната поддръжка е необходимо лепило за винтове. Винтовете, завинтени в метален материал (например винтове в двигателя, регулиращ винт в зъбния венец) трябва да бъдат закрепени с това лепило, за да се предотврати развиването им. Защитни калъфи за акумулатори Защитните калъфи са предназначени да ограничат риска, свързан с транспортирането и зареждането на акумулатори. LiPo акумулаторите могат, при запазване на малки размери и ниско тегло, да предоставят високи разрядни токове и разполагат с голям капацитет за дълго време на каране. От друга страна, LiPo акумулаторът е податлив предимно на механични повреди.

TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit

Характеристика: RC модел на автомобил Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit произлиза от предишната версия, която спечели шампионата ROAR Nationals. Въпреки отличното качество на предишната версия, този нов модел Elite е още по-добър и много по-издръжлив. Благодарение на хиляди часове състезания и тренировки, конструкторите заедно с пилотите на TLR успяха да проектират още по-добър модел, който предлага множество нововъведения и проверени тунинг части, които вече са включени в комплекта. Комплектът за сглобяване на модела 22X-4 Elite съдържа висококачествени части, като: тунинг централен диференциал, монтажна платка за електроника от въглеродни влакна, карбонова подложка за крилото, алуминиеви заключващи гайки и титанови опънки за облекчаване и обща оптимизация на 22X-4 за максимизиране на производителността. Комплектът 22X-4 ELITE Race Kit е проектиран така, че моделът да може да печели състезания без необходимост от инсталиране на допълнителни тунинг компоненти! Алуминиев CNC 2.5 мм шаси 7075-T6 Здравото алуминиево анодизирано 2.5mm 7075-T6 шаси е целенасочено облекчено и е готово за монтаж на всички компоненти на автомобила. Централен диференциал Един от най-популярните ъпгрейди на модела 22X-4 беше централният диференциал, който е особено подходящ за глинести трасета. Затова версия Elite вече има този компонент инсталиран. Професионален модел Всички важни тунинг части, които фабричните пилоти на TLR използваха по време на състезания, вече са включени в този модел. Става въпрос за части от първокласни материали като алуминий, въглеродни влакна и титан. Алуминиеви части Моделът съдържа легло за двигателя, свързващи оси, глави на амортисьори и гайки, изработени от алуминий, благодарение на което моделът е издръжлив и много лек за перфектни шофьорски характеристики. Подобрена геометрия След задълбочено тестване на модела беше добавена допълнителна опция за монтаж на амортисьори, подобрено беше разположението на вътрешния наклон, а системата за управление Ackerman стана по-гладка и издръжлива. Нов държач за батерия За стабилно закрепване и едновременно лесна смяна на акумулатора от двете страни на леглото са разположени два въглеродни държача. Държачът може да бъде настроен за стандартни или тънки батерии. Държач за вентилатор на двигателя Все по-голямото предимство на състезанията с по-високи изисквания към двигателя доведе до инсталирането на държач за вентилатор, който е ново закрепен от централния диференциал. Титанови свързващи елементи Титановите свързващи елементи винаги са били премиум ъпгрейд за състезателни автомобили и без тях 22X-4 ELITE не би могъл да съществува. В комплекта са включени титанови свързващи елементи за спестяване на тегло и увеличаване на производителността. Алуминиеви амортисьори G3 V2 Амортисьорите G3 бяха напълно преработени и подобрени за последователна производителност и по-голяма вариабилност. Плунжерите са ново закрепени с винтове, новото тяло и глава на амортисьорите увеличават дължината с 3 мм. Преработените чашки на амортисьорите сигурно държат пружините и предлагат отклонение - 3, 0 и +4 мм. Диференциали Традиционният зъбен диференциал е по-издръжлив и лек с пресовани композитни зъбни колела и кръстосани щифтове, идеален за състезания. Също така задържа повече смазка, има по-голяма контактна площ на зъбите, така че разликата ще усетите след само няколко карания. Алуминиеви държачи на щифтове на полуосите Осите издържат на най-големите удари, благодарение на алуминиевите CNC обработени държачи на щифтове на полуосите с амортизиращи гумени вложки. Здравото, стабилно и същевременно леко разположение осигурява безопасно закрепване на осите дори при трудни условия на състезания. Плаващ държач на серво V2 За да не се повлияе на гъвкавостта на шасито, серво-то е монтирано на държач над шасито. Държачът от въглеродна плоча 2,5 мм се прикрепя към шасито близо до централната ос на шасито. По този начин се елиминират грешките при огъването на шасито. Версия две побира различни отклонения на сервото. Оптимизирани композитни компоненти Конструкцията на багито 22X-4 е настроена благодарение на композитните материали на ключовите части на автомобила. Комплектът съдържа части, които TLR предпочита, а именно стандартни предни и задни рамена и странични капаци на шасито. Настройваем двигател и батерия При монтажа на двигателя можете да изберете позицията на двигателя на алуминиевото шаси в диапазона от 7 мм, батерията може да бъде инсталирана в диапазона от 9 мм за по-добро балансиране. Лека каросерия 22X-4 Елегантният и стилен дизайн на каросерията 22X-4 перфектно се вписва в шасито. Изглежда елегантно и същевременно осигурява отличен баланс и стабилност при шофиране. Укрепена с въглеродни влакна Въглеродното влакно е изключително леко и много твърдо, което му дава отличен съотношение на здравина и тегло. То е оптимално за много части на модела и затова частите от този материал са на ключови места: преден / заден амортисьор, централен държач на диференциала, преден / заден държач на окачването, легло за управление и легло за електроника. Притискащо крило TLR 6,5" Задното притискащо крило TLR 6,5" е изработено от ултра издръжлив 1,2 мм поликарбонат. Това крило не е новост за багито 22X-4, а е част, доказала се през годините, която е проверена с години практика. Лесно достъпни диференциали При обслужването на състезателните специализирани автомобили се акцентира на бързото обслужване на резервните части по време на състезания. Само 4 винта държат горния капак на диференциала, така че бързо ще приключите и ще имате достатъчно време за подготовка. Характеристики Анодизирано CNC обработено 2.5 мм шаси от алуминий 7075-T6 Готово за професионална употреба Леки алуминиеви части Включени премиум части Подобрена геометрия Ново легло за акумулатор с въглеродни държачи Държач за вентилатор Големи алуминиеви амортисьори G3 V2 Титанови свързващи елементи Плаващ държач V2 за различни сервота Настройваеми вътрешни въртящи щифтове Всички компоненти в метрична система Компактно, едноделно допълнително притискащо лексаново крило 6,5" Лесен достъп до диференциалите Свързващи материали в метрична система Нов дизайн на каросерията 22X-4 Съдържание на опаковката: Съдържанието на опаковката е комплект за сглобяване на състезателен автомобил Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Опаковката съдържа всички части на шасито, незабоядисана каросерия. Електроника, двигател или колела с гуми не са включени в опаковката. Инструкции за сглобяване на английски, немски, френски, италиански. Препоръчваме да закупите: За сглобяване и пускане на модела е необходимо да закупите: Предавател и приемник Серво за управление 2S LiPo Short акумулатор Съвместим зарядно за LiPo акумулатор Зъбно колело 48P Двигател Регулатор Лепило за гуми Гуми Колела Боя за каросерии Инструменти Препоръчителни компоненти от нашата оферта: Предавател Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, приемник SR2100 Spektrum серво S6245 Car High Speed High Torque, с държач за серво 6245 Акумулатор Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC Spektrum Smart G2 зарядно S1200 1x200W AC TLR зъбно колело 19T 48DP 3.17mm алуминий Pro-Line колело 2.2", гума Electron MC 4WD Buggy предна, диск Velocity H12 жълт (2) Pro-Line колело 2.2", гума Positron MC Buggy задна, диск Velocity H12 жълт (2) Бои за каросерии Аксесоари за нормална експлоатация За нормална експлоатация на RC моделите ви е необходимо лепило за гуми, лепило за винтове, комплект инструменти и силиконово масло за амортисьори. От нашия асортимент препоръчваме икономичен комплект инструменти за RC автомобили. С лепилото за гуми се залепват гумите за ръба на диска. Винаги е необходимо гумата да бъде здраво залепена по целия периметър на ръба на колелото! Ако гумата не е залепена по целия периметър, може да се разкъса. Лепилото за гуми има специален състав, който може да залепва материали като гума или найлон и същевременно след втвърдяване лепилото е еластично. От нашата оферта препоръчваме лепило Robitronic Tire Glue - вижте препоръчителните аксесоари. Понякога е необходимо да се добавя силиконово масло в амортисьорите на модела и да се сменя маслото в диференциалите. При нормална експлоатация се получават само незначителни течове на силиконово масло по плунжерите на амортисьора. В случай, че повърхността на плунжерите на амортисьорите или състоянието на уплътнението е в лошо състояние, течът на масло може да бъде голям. За тези случаи се предлагат ремонтни комплекти или отделни части. От нашата оферта силиконови масла препоръчваме силиконови масла TLR (Team Losi Racing), вижте препоръчителните аксесоари. За нормална поддръжка е необходимо лепило за винтове. Винтовете, завинтени в метален материал (например винтове в двигателя, регулиращ винт в зъбното колело), трябва да бъдат закрепени с това лепило, за да се предотврати развиването им. Защитни обвивки за акумулатори Защитните обвивки са предназначени за ограничаване на риска, свързан с транспортирането и зареждането на акумулатори. LiPo акумулаторите могат, при запазване на малки размери и ниско тегло, да предоставят високи разрядни токове и разполагат с голям капацитет за дълго време на шофиране. Обратно, LiPo акумулаторът е податлив предимно на механични повреди.

TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit

Характеристика: Конструктор на състезателен RC модел на кола с дистанционно управление от Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, подобрена версия 2.0 с възможност за инсталиране на горивен двигател или електрически мотор. Висококачествена изработка с алуминиево шаси, качествени материали, широки възможности за настройка. Оригиналната бъги 8IGHT-X стартира нова серия състезателни RC модели на автомобили TLR ® в мащаб 1:8. Сега идва подобреният модел във версия 2.0, който поема най-доброто от тази платформа и добавя множество подобрения във всички посоки. Подобрени са задвижващото устройство, геометрията на окачването и подредбата на шасито. С 8IGHT-X/E 2.0 състезателите постигат по-добра управляемост, моделът може да се управлява по-агресивно, което води до по-бързи времена на обиколка. За лесно сглобяване и сервизиране, всички крепежни елементи са в метрична система. Частите на конструктора са проектирани с прецизност и изработени от качествени материали. За ниско тегло и устойчивост, редица компоненти са изработени от алуминий, като например CNC обработена 3 мм дебела плоча шаси. Окачването е напълно регулируемо. Индивидуалните позиции на настройките можете да запишете в удобен формуляр и след това да коригирате. Nitro и електрическо задвижване Искате да построите състезателен тръгги и се колебаете между Nitro и електрическо? Няма проблем, комплектът от Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, ви позволява да направите каквато и да е опция благодарение на включените компоненти. Регулируеми задни хъбове Задните носачи 8IGHT-X/E 2.0 имат актуализирано разположение на щифтовете, което може да се регулира в множество стъпки за фино настройване и максимално сцепление на задната част. Четиригранно окачване на щифтовете Щифтовете на окачването са подобрени, за да използват четиригранно окачване, което предлага по-голяма възможност за настройка. Задните въртящи щифтове са стеснени за по-добра стабилност и баланс между предното и задното окачване. Алуминиево шаси 3mm Част от комплекта е шаси с дебелина 3mm, изработено от алуминий 7075 и анодизирано за максимална устойчивост. Плочата на шасито е допълнително облекчена, благодарение на по-дълбокото фрезоване. Държач на диференциала Централният държач на диференциала е изработен от по-устойчив композитен материал. Интегрираният държач на серво за газ е преработен с по-ниско тегло. Механична спирачка Спирачните накладки са актуализирани и спирачките сега са по-свободни и осигуряват по-добра и последователна спирачна сила. Стойки на амортисьорите Стойките на амортисьорите са облекчени и съдържат множество монтажни позиции за настройка на наклона на колелата и позицията на амортисьорите. Предните амортисьори са по-кратки за по-нисък център на тежестта и намаляване на наклона. Достъпни диференциали Разположението на предния и задния диференциал е променено за лесен достъп до диференциалите, без необходимост от демонтиране на части от модела. Каросерия Каросерията с кабината отпред е специално оформена, за да осигури притискане на въздуха при движение. Каросерията е предварително нарязана, не е боядисана. Предно окачване Инновативното предно окачване е ново оборудвано с 3 mm винтове за увеличаване на устойчивостта. Универсални полуоски Както за предния, така и за задния мост са използвани същите CVA полуоски. При използването на полуоски е акцентирано на плавното преминаване през завои и стабилен захват на неравни трасета. Колесни носачи Алуминиевите колесни носачи са шестоъгълни с размер 17 mm. Държач на серво Държачът на серво за управление е преместен навътре и напред, за да се постигне по-добър баланс. В електрическата версия е интегриран държач за контролера. Система за управление Управлението позволява настройка на геометрията на Ackerman. Подобреният серво-сейвър елиминира засядането на свързващото рамо при натоварване. Държач на крилото 8IGHT-X/E 2.0 използва закрепване на крилото от 8IGHT-X Truggy, което предлага различни височини и позиции за максимален контрол на притискането. Маслени амортисьори Амортисьорите 8IGHT-X са оптимизирани и облекчени, за да се намали теглото на модела. Преднатягането на пружините може лесно да се регулира с гайки. Рамена на окачването Дългите предни и задни рамена осигуряват отлична управляемост и стабилност. Рамената са по-здрави, благодарение на основата с форма на греда. Диференциали Всички три диференциала сега съдържат V2 HD втулки с композитни държачи, V2 O-пръстени, облекчени централни зъбни колела и предавки с висока устойчивост. Геометрия на окачването Геометрията на окачването на новото поколение 8IGHT-X/E 2.0 е допълнително подобрена, така че моделът е бърз, пъргав и се управлява още по-добре. Настройка на наклона Новите блокове на хъбовете на колелата имат възможност за настройка на наклона до 17,5 °. Стабилизатори Както големите автомобили, така и моделът 8ight има инсталирани напречни (скрутни) стабилизатори на моста, които изпълняват важна функция при изравняване на наклона при преминаване през завой. Странични капаци на шасито Новите странични капаци на шасито имат за цел да осигурят защита на функционалните компоненти на шасито. Въздушни клапани на амортисьорите Въздушните клапани на главите на амортисьорите позволяват лесно сервизиране и смяна на маслото. Характеристики Задни регулируеми хъбове Четиригранно легло на щифтовете на рамената Алуминиево шаси 7075 3 mm Спирачката осигурява по-последователна сила и усещане при спиране Алуминиеви стойки на амортисьорите с множество монтажни отвори Каросерия с кабината отпред Подготвено за горивен и електрически задвижване Подобрени предни носачи CVA полуоски Алуминиеви носачи, 17 mm Кутия за приемник, разположена за по-добро балансиране Регулируемо управление Регулируемо задно притискащо крило Оптимизирани амортисьори с въздушен клапан По-устойчиви рамена на окачването Актуализирана геометрия на окачването По-голямо зъбно лагер Регулируем наклон Напречни скрутни стабилизатори Странични капаци на шасито Лесен сервизен достъп до компонентите Съдържание на опаковката: Опаковката съдържа части за сглобяване на модела, които са опаковани в отделни пликове, 2x необагрена каросерия (електрическа, горивна), комплект джанти. Включени са и части за възможност за инсталиране на електрически и горивен двигател. Инструкция на Словашки и многоезична илюстрована инструкция на английски, немски, френски, италиански. Гуми, електроника, двигател не са част от опаковката. Препоръчваме да закупите: За самостоятелно сглобяване на модела от отделни части препоръчваме: Комплект инструменти Течен уплътнител за винтове Масло за амортисьори Масло за диференциали Гуми Лепило за гуми Бои за Lexan Аксесоари за експлоатация на автомобила Вариант електрически За сглобяване в електрически вариант препоръчваме да закупите: Безчетков мотор 1900kv Безчетков контролер Захранваща батерия Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo RC комплект Серво за управление S6290 Зарядно Spektrum S1200 Зъбно колело 16T 1M 5mm Вариант горивен За сглобяване в горивен вариант препоръчваме да закупите: Nitro мотор с ауспух Приемникова батерия LiIon 7.4V 3200mAh Rx RC комплект DX5 Серво за управление S6290 Серво за газ S6280 Зарядно Robitronic Expert LD 80 80W AC/DC + заряден кабел с банани Бутилка за гориво Nitro гориво 20-30% Гореща свързваща част

TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit

Характеристика: Конструктор на RC модел на състезателен автомобил TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit е сред световната елита. Високи производителности и устойчивост, алуминиеви части, включително шаси, възможности за настройка на шасито и тунинг части в комплекта. Големи алуминиеви регулируеми амортисьори, пълно оборудване с лагерни системи, ниско тегло и много други подобрения отново повишават нивото на 2WD електрическата Buggy. Buggy е оптимизирана и за килим и изкуствена трева, затова е възможно да се използва преден спойлер (в комплекта) за по-висок притискател на предния мост и по-ефективно управление. Характеристики Подобрена геометрия на управлението Включва алуминиеви части Съдържа въглеродни компоненти Включва титанови опъвачи Super Heavy триене съединител (SHDS) Настроена конфигурация на предавките Нов лагерен диференциал Окачване на мостовете Stiffezel Вградена монтажна система за охладител на двигателя Лека лексанова каросерия Фрезован алуминиев шаси 2.0 Алуминиев заден хъб Амортисьори Big-Bore Gen3 12mm Възможност за опционален преден спойлер (продава се отделно) Серия тунинг части е в комплекта Състезателни компоненти Комплект 22 5.0 DC ELITE Race съдържа части, с които ще сглобите автомобил, готов на 100% за състезания. Съдържа специални компоненти на оборудването, преден и заден напречен стабилизатор, въглеродни компоненти, лагерни диференциали, нови носачи на мостовете, качествени амортисьори, пресовани композити и въглеродни и алуминиеви компоненти, които отговарят на очакванията на състезателите от състезателната Off-road DC Buggy. Въглеродни компоненти на комплекта Комплектът на конструктора DC ELITE Race съдържа предни и задни въглеродни стойки на амортисьорите, монтажна платка за електроника и държач за задно крило. Включени тунинг алуминиеви компоненти Team Losi Racing използва на състезания за 22 5.0 серия опционални алуминиеви части за подобряване на поддръжката или производителността, които сега са част от комплекта. Това са алуминиеви свързващи пръти и лостове на сервосейвера, свързващи пръти на раменете, легла на серво, вложки на външното предно лагерно тяло, заден блок на свързващите пръти, въртящи се щифтове C и D и алуминиеви гайки. Нови задни носачи и сферични щифтове 22 5.0 DC ELITE предлага най-добре регулируемата задна ос, която TLR е произвела. Съдържа вътрешни задни въртящи се щифтове, настройка на ширината на колеята, водеща настройка на задните носачи с променлива височина на осите (VHA), което позволява по-големи възможности за настройка на височината на осите. Титанови опъвачи Титановите опъвачи винаги са били тунинг подобрение на състезателните машини, и без тях не може да бъде правилният комплект 22 5.0 DC ELITE. Включени са титанови опъвачи в целия автомобил, за да се спести тегло и да се увеличи дълготрайността. По-прецизни геометрии на управлението 22 DC 5.0 е най-добрият Off-road автомобил 2WD на Team Losi Racing. Най-забележителното подобрение е геометрията на управлението. Увеличаването на дължината на управляващите лостове и сферичните щифтове, заедно с промените в ъгъла на Ackermann, дават на автомобила 22 5.0 значително по-гладко усещане по време на управление, особено при високи скорости, увеличавайки безопасността на управлението на по-тесни трасета. Триене съединител Super Heavy Duty Slipper (SHDS) За прецизен прелив и по-мека и прецизна акцелерация на автомобила е извършена оптимизация на триене съединителя, който има нова триене плоча, пружина и гайка M4. Може да се използва задвижващо зъбно колело с предно зъбно колело от 96T до 81T. Амортисьори Gen3 12mm Big Bore Амортисьорите от ново поколение G3 бяха напълно преработени и подобрени. Плунжерите сега са закрепени с винтове, валът има диаметър 3mm, нови са и плунжерите с резба, нова е и формата на долните капачки, пружинните чашки предлагат -3 mm, 0 mm и + 4 mm, нови сферични щифтове и редица други подобрения предоставя Team Losi Racing. 2 mm фрезован алуминиев шаси Шасито с дебелина 2mm по-добре пружинира и затова автомобилът 22 5.0 е по-лесен за управление, също така е по-стабилен на трасето и не може лесно да се преобърне, по-добре абсорбира удари и по-твърди приземявания. Лагерен диференциал Прецизният лагерен диференциал има нова конструкция на притискащите аксиални дискове, сферични топчета от карбид на волфрам и изключително гладка и дълготрайна производителност в сравнение с предишната версия на автомобила 22 2.0. Лека каросерия 22 5.0 Състезателните каросерии трябва да бъдат колкото се може по-леки и да имат подходяща форма, за да се запази нисък център на тежестта и висока степен на притискател. Каросерията 22 5.0 е изработена от плоча с дебелина 0,8 mm. TLR предно притискащо крило в комплекта При високи скорости използването на предно притискащо крило е напълно оправдано, осигурява притискател на предния мост и благодарение на това управлението при по-високи скорости е по-ефективно. Изработено в метричната система За монтажа са използвани свързващи аксесоари в метричната система, затова е лесно да се намерят резервни винтове, гайки и шайби и помага да се ограничи броят на инструментите, необходими за обслужване и монтаж на модела. Настройка на височината на диференциала Автомобилът 22 5.0 DC има възможност за настройка на височината на диференциала 0mm, +1mm, +1.75mm, +2.5mm и +3.5mm за оптимизация на ъгъла на изходните валове. Настройка на параметрите на управлението Автомобилът 22 5.0 AC съдържа стандартен преден въртящ се щифт Low Roll Center (LRC) и също така отделен преден въртящ се щифт HRC (High Roll Center). Част от комплекта е и нова шайба с дебелина 1mm, която позволява по-напреднали настройки. Сега е възможно да се избере настройка Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll или High Roll Center. Нов блок на свързващия прът на предния мост Новият блок на свързващия прът на предния мост позволява промяна на наклона на предния мост и добавя трета опция, която осигурява най-добрата баланс на управлението и стабилност в много различни условия. Ниско разположение на батерията в шасито 22 5.0 DC ELITE може да се похвали с най-многофункционалната и най-лесна за използване система за закрепване на батерията. Акумулаторът е притиснат от еластомерни ленти на всеки край, които могат да се разтягат, за да се използват за различна височина на батерията и всякакво тегло под нея. Оптимизирани композити, Stiffezel В модела 22 5.0 DC ELITE можете да намерите множество различни композитни материали в ключови компоненти. Композитът съдържа компоненти, които състезателният екип предпочита: Stiffezel предни рамена на мостовете, Stiffezel задни рамена на мостовете, части на амортисьорите и други. Композитните материали се отличават с по-ниско тегло от метала, затова е разумно да се използват там, където това не влияе на дълготрайността на компонентите и в много случаи е и по-изгодно. Опционално тегло Опционалното месингово тегло може да бъде монтирано под батерията, под приемника или вместо предната съединителна ос на мостовете. Това позволява лесно настройване на статичното тегло и избор на тегло при промяна на условията на трасето. При шофиране с по-високо статично тегло шасито става по-неутрално и по-лесно за шофиране на повърхности с висока сцепление. Теглото не е включено в комплекта. Притискащо задно крило TLR 6.5 Задното крило е изработено от високо устойчив 1,2 mm поликарбонат. Това крило се е доказало като най-доброто и най-стабилното задно крило, което е било налично за автомобили 1:10 2WD. Наличен е държач за монтаж на охладител При състезанията двигателите са натоварени до максимума на възможностите си и тъй като доста се нагряват, е необходимо да се използва вентилатор, за да се поддържа по-ниска температура на двигателя. Комплектът на конструктора следователно съдържа държач за лесен и надежден монтаж на вентилатора (вентилаторът не е в комплекта). Конфигурация на задвижването 3-редова предавка позволява да се премести двигателя напред с 20 mm, по-близо до центъра на шасито. Благодарение на тази настройка е възможно да се преминава през завоите с по-висока скорост. Препоръчваме да закупите: Времето за сглобяване на конструктора е около 7 часа. За сглобяване на автомобила ви трябват 2-канална RC система Стандартно серво за управление Двигател от серия 540 с пиньон 48t Подходящ акумулатор Подходящ регулатор Инструменти Зарядно устройство Джанти и гуми Лепило за винтове, лепило за гуми, силиконово масло за лагерния диференциал, бои за каросерии по ваш избор.

Arrma Typhon TLR Tuned 1:8 4WD ARR

Характеристика: RC модел на автомобил с дистанционно управление Arrma Tuned Typhon TLR в мащаб 1:8 с задвижване 4x4, се доставя сглобен, без електроника и задвижване. Оснащен е с тунинговани алуминиеви части TLR-Tuned и е готов за монтаж на вашето оборудване. Завършена каросерия и състезателни колела dBoots® Exabyte. Buggy Roller ARRMA ® TLR ® Tuned TYPHON ™ 4WD Race е оборудван с висококачествени тунинговани части за по-добра здравина, управляемост и дълготрайност. Перфектна платформа за влизане в състезателни надпревари и експериментиране с шасито с цел постигане на най-добри резултати. Голям брой тунинговани части TLR® и каросерия с изразителна състезателна окраска веднага отличават този модел от модела TYPHON™ 6S BLX 4WD Speed Buggy RTR. TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller е перфектният баги в мащаб 1:8, който е готов за монтаж на вашия мотор с регулатор и приемник със серво. Инсталирайте най-мощното си задвижване 4S или 6S и TLR® Tuned TYPHON™ лесно ще се справи с всякакъв терен. Устойчивите алуминиеви компоненти TLR® Tuned включват шасито, рейката за управление, регулируемите горни и долни окачвания, амортисьорите и предните и задните стълбове. Всички са лазерно гравирани с логото TLR®. Шасито има също така здрави композитни странични плоскости и предни и задни усилвания. Регулируемите амортисьори, напълнени с масло, имат обработени конусни бутала и дистанционни стълбове Extreme Bash (EXB). RC автомобил Arrma Typhon Tuned TLR е също така оборудван с устойчиво задвижващо устройство, което издържа на екстремни удари, с изцяло метални диференциали и зъбни колела на трансмисията и устойчиви стоманени задвижващи валове. Неговите изключително здрави колела поддържат колела с нисък профил на по-високо ниво. Регулируемото задно крило Race Spec помага да се поддържат гумите и багито на земята, което допринася за уверена и чувствителна управляемост при високи скорости. Благодарение на ефективната конструкция, работата по поддръжката е сведена до минимум. Например, алуминиевият плъзгащ се държач ви предоставя бърз и безпроблемен достъп до вашия мотор. Buggy Roller Buggy Roller TYPHON ™ 4WD Race в мащаб 1:8 е изключителен продукт на ARRMA®. За средно напреднали, които се интересуват от състезания, предлагат висока устойчивост и опции за тунинг, които ще ви осигурят успешен старт на състезателната писта. Характеристики на модела ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 1:8 Race Buggy 4WD Roller Готов за монтаж на вашето задвижване и електроника с батерия Здраво шаси Голямо отделение за водоустойчив* приемник Анодизирано алуминиево шаси 7075-T6 Здрави странични ръбове на шасито от композит Ефективно крило Race Spec с нисък профил и здрави високи захвати Регулируеми EXB Extreme Bash алуминиеви амортисьори, напълнени с масло Обработени конусни бутала на амортисьорите Предни и задни стълбове на амортисьорите от анодизиран TLR® Tuned 7075-T6 алуминий Устойчиви стоманени задвижващи валове Задвижващо устройство за високи натоварвания Изцяло метални диференциали и зъбни колела на трансмисията Ефективен сервозахранващ механизъм от черно анодизиран алуминий Пружина на сервомотора X-Hard Черен алуминиев държач за серво Демонтаж на централния диференциал след премахване на само 4 винта Лесно достъпен държач на мотора за бързо изваждане на мотора Устойчиви алуминиеви колела 17mm за повишаване на здравината Включени части TLR® Tuned: TLR® Tuned 7075-T6 лазерно гравирана алуминиева шасийна плоча TLR® Tuned 7075-T6 лазерно гравирани алуминиеви предни и задни стълбове на амортисьорите TLR® Tuned 7075-T6 лазерно гравиран алуминиев стълб за управление TLR® Tuned лазерно гравирани долни регулируеми окачвания TLR® Tuned лазерно гравирани горни регулируеми окачвания TLR® Tuned лазерно гравирани алуминиеви тела на амортисьорите Компоненти TLR® TUNED TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller е подобрен с висококачествени алуминиеви части, които увеличават устойчивостта и подобряват управляемостта. За средно напреднали играчи, това е идеалната платформа за състезания и придобиване на опит с тунинг - Designed Fast и Designed Tough! Маслени амортисьори Амортисьорите са монтирани на алуминиевите стълбове на амортисьорите TLR® Tuned 7075-T6 и са оборудвани с алуминиеви тела TLR® Tuned Aluminium Shock, машинно обработени конусни бутала на амортисьорите и амортисьори EXB Extreme Bash. Лесно абсорбират обикновен терен като пръст, асфалт и трева и създават супер гладко потискане. Висока тракция с гуми dBoots® EXABYTE Гумите dBoots® Exabyte са изработени от висококачествена състезателна гума за дълготрайност и имат многослойна шарка за отлична тракция при всички условия. Съдържат пяна и са залепени на нейлонови колела 1:8 баги. 17mm шестостенни адаптери осигуряват здравина по време на екстремни действия и позволяват лесна поддръжка. Състезателна готова каросерия RC модел на автомобила TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller има отлично прилягаща каросерия с цветна каросерия с ексклузивни цветове и стикери Race Spec. Изразителните цветове осигуряват много добра видимост на състезателната писта. TLR® Tuned 7075-T6 шаси Високата устойчивост в безмилостната среда на състезателната писта се осигурява от алуминиевото шаси от здрав алуминий 7075-T6. Устойчивостта на атмосферни влияния и повреди помага да се осигури повърхностна обработка чрез анодизиране. TLR® Tuned 7075-T6 стълбове на амортисьорите Стълбовете на амортисьорите са изработени от здрав алуминий 7075-T6, който издържа на високи натоварвания при шофиране. Устойчивостта на атмосферни влияния се осигурява от повърхностна обработка чрез анодизиране. TLR® Tuned моторно легло Черният анодизиран алуминиев държач на мотора може да бъде лесно регулиран и здраво закрепен благодарение на прецизното производство. Плъзгащият се държач позволява регулиране на позицията на мотора чрез освобождаване на два винта, които са лесно достъпни отгоре. Това решение значително опростява настройката между зъбната игра и смяната на пиньона. TLR® Tuned метални компоненти на осите Състезателната машина трябва да осигури максимална здравина на ключовите компоненти, между които са и държачите на шлифованите стоманени щифтове на осите. TLR® Tuned поцинковани стоманени компоненти Направляващите и валовете на колелата са поцинковани и имат висока устойчивост на корозия. TLR® Tuned компоненти на амортисьорите Регулируемите амортисьори, напълнени с масло, са оборудвани с алуминиеви тела TLR® Tuned Aluminium Shock, имат обработени конусни бутала и дистанционни стълбове Extreme Bash (EXB). * Информация за спецификацията на водоустойчивостта можете да намерите в ръководството за употреба. Съвети и трикове за работа в мокри условия можете да намерите в блога. Съдържание на опаковката: В опаковката е сглобен RC модел на автомобила Arrma TLR Tuned TYPHON (без инсталирана електроника), допълнителен спойлер за крилото, долни и горни подложки за окачване, кръстат ключ, винтове за монтаж на електроника и лист с етикети. Многоезичен наръчник EN, DE, FR, IT и ръководство на словашки. Препоръчваме да закупите: За да стартирате модела, е необходимо да добавите: мотор, регулатор, серво за управление, RC комплект, захранваща батерия, подходящ зарядно устройство и 4x AA батерии за предавателя. Препоръчителни компоненти Мотор: Arrma мотор с четки BLX4074 4P 2050KV Spektrum мотор с четки Firma 4274 1900об/мин Пиньон за мотора: Моторът трябва да бъде оборудван с пиньон с модул на зъбното колело M1, с 11 до 24 зъба. Диаметър за вала според мотора (5 mm). Robitronic пиньон 12T 1M 5mm Robitronic пиньон 16T 1M 5mm Robitronic пиньон 20T 1M 5mm Регулатор: Леглото за регулатора има монтажни отвори с разстояние 46 mm или 52 mm. Arrma регулатор BLX185 BLX4074 6S 150A IC5 Spektrum регулатор Firma 130A BL 2S-4S IC5 Smart Серво за управление: Серво стандартен размер с метални зъбни колела и минимален момент 15 kg.cm (идеално 20kg.cm и повече в зависимост от начина на употреба), хилядаъгълник на серво 23T. Spektrum серво S652 18kg MG Spektrum серво S6250 Car High Torque Батерии 4S LiPo: Моделът се препоръчва да се захранва с една 4S LiPo батерия. 1x 4S LiPo Spektrum Smart LiPo 14.8V 5000mAh 50C HC IC5 Зарядно устройство: Мрежово зарядно устройство Spektrum S1100 G2 с един изход 1x 100W. Мрежово зарядно устройство Spektrum S1200 G2 с един изход 1x 200W. Мрежово зарядно устройство Spektrum S2100 G2 с два изхода 2x 100 W. Мрежово зарядно устройство Spektrum S1400 G2 с един изход 1x 400 W. RC комплект: Spektrum DX3 DSMR, SR315 RC комплект Spektrum Smart с поддръжка на телеметрия - предавател Spektrum DX5C DSMR + приемник SR6110AT Технология Spektrum Smart Технологията Spektrum Smart в момента представлява най-напредналата и най-лесната система за работа с модели и зареждане/поддръжка на батерии. За да се възползвате от всички предимства и функции, е необходимо да имате всички компоненти (регулатор, батерия, RC комплект) Smart. Повече информация за технологията Spektrum Smart можете да намерите тук. Аксесоари за обикновена работа За обикновена работа на RC моделите ви е необходимо лепило за гуми, лепило за винтове, комплект инструменти и силиконово масло за амортисьорите. От нашия асортимент препоръчваме икономичен комплект инструменти за RC автомобили. С лепилото за гуми се залепват гумите към джантата на диска. Винаги е необходимо, гумата да бъде здраво залепена по целия периметър към джантата на колелото! Ако гумата не е залепена по целия периметър, може да се разкъса. Лепилото за гуми има специален състав, който може да залепва материали като гума или найлон и в същото време след втвърдяване лепилото е еластично. От нашата оферта препоръчваме лепило Robitronic Tire Glue - вижте препоръчителните аксесоари. Понякога е необходимо да се добавя силиконово масло в амортисьорите на модела и да се сменя маслото в диференциалите. При обикновена работа се получават само незначителни течове на силиконово масло по буталата на амортисьорите. В случай, че повърхността на буталата на амортисьорите или състоянието на уплътнението е в лошо състояние, течът на маслото може да бъде голям. За тези случаи се предлагат ремонтни комплекти или отделни части. От нашата оферта силиконови масла препоръчваме силиконови масла TLR (Team Losi Racing), вижте препоръчителните аксесоари. За обикновена поддръжка е необходимо лепило за винтове. Винтовете, завинтени в метален материал (например винтове в мотора, регулиращ винт в пиньона) трябва да бъдат закрепени с това лепило, за да се предотврати развиването им. Защитни обвивки за батерии Защитните обвивки са предназначени да ограничат риска, свързан с транспортирането и зареждането на батерии. LiPo батериите могат, при запазване на малки размери и ниско тегло, да предоставят високи разрядни токове и разполагат с голям капацитет за дълго време на работа. От друга страна, LiPo батерията е предразположена предимно към механични повреди.

Струва си да играете и пазарувате с нас

Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.