Влакове253 продукта

Най-продавани продукти
Филтрирани 253 продукта
0+

Резервна част

Чакъл MÖSSMER - тъмно сив, 250 г /H0,TT/

Тъмносив посип, 250 г /H0,H0m,H0e,TT,N,Z/

Преходова колея G100

дължина: 100 мм.

H0 - Електрически локомотив 371 003-5, CD

Електрическа локомотива 371 003 на Чешките държавни железници. ¦ Дизайн в лак Найбрт ¦ Събирачи на ток с иновативно закрепване ¦ Преработен дизайн на областта на покрива и ребрата на вентилатора с ясен изглед ¦ Модел в фино детайлно изпълнение с много самостоятелно прикрепени плъзгащи се части ¦ Филигранен дизайн на шасито и лъчите на колелата ¦ С затворени чистачи на релсите и въздушни резервоари в затворена форма за прототипна презентация ¦ В дигитална работа с изключваемо осветление на кабината на машиниста и контролния панел, както и осветление на машинното отделение ¦ ROCO Dynamic Sound System През 80-те години ЧДЖ и ДР решават да закупят двусистемни локомотиви с цел опростяване на постоянно нарастващите транспортни и оперативни процеси в трансграничния транспорт по маршрута Берлин – Дрезден – Прага. Разширението на връзката Дечин – Прага до максимална скорост 160 км/ч изисква модернизация на някои локомотиви. От 1994 година шест чешки локомотиви Rh 372 са преработени за по-бързо международно пътуване и оттогава се движат под класовото обозначение 371 - "Турбобастард". Преработените машини са разположени в депото на ЧДЖ в Прага.

H0 - Дизелов моторен вагон 810 365-7 с странична количка, ZSSK

Дизелов агрегат 810 365 с страничен вагон 011 869 Държавни железници на Словакия. ¦ Версия в червено/кремаво с червена рамка ¦ Самостоятелно прикрепени чистачки на предното стъкло ¦ С приложените вградени части за показване на затворен преден броня ¦ С звуков декодер в моторния вагон и декодер на функции в страничния вагон, както и превключваеми функции на светлина и звук В поръчката за замяна на остарели вагони от серия M 131.1 ЧДЖ закупиха нови двуосни дизелови агрегати с серийно обозначение M 152.0. Вагоните, доставяни в серия от 1975 г., бяха задвижвани от 155 кВт шестцилиндров редови двигател и достигаха максимална скорост от 80 км/ч. В пространството за пътници имаше на разположение 56 места за сядане. След 1 януари 1993 г., когато Чехословакия се раздели на наследници държави Чехия и Словакия, вагоните бяха разпределени между новосъздадените държавни железници ЧД и ЖС. От декември 2004 г. вагоните в Словакия са част от инвентара на наследствената компания ЗССК.

H0 - Електрически локомотив 371 003-5, CD

Електрическа локомотива 371 003 на Чешките държавни железници. ¦ Дизайн в лак Найбрт ¦ Събирачи на ток с иновативно закрепване ¦ Преработен дизайн на областта на покрива и ребрата на вентилатора с ясен изглед ¦ Модел в фино детайлно изпълнение с много самостоятелно прикрепени плъзгащи се части ¦ Филигранен дизайн на шасито и лъчите на колелата ¦ С приложени чистачи на релсите и въздушни резервоари в затворена форма за прототипна витрина ¦ Светлината на края на влака може да се превключва с помощта на DIP превключвател През 80-те години ЧДЖ и ДР решават да закупят двусистемни локомотиви с цел да опростят постоянно нарастващите транспортни и експлоатационни процеси в трансграничния транспорт по маршрута Берлин – Дрезден – Прага. Разширението на връзката Дечин – Прага до максимална скорост от 160 км/ч изисква модернизация на някои локомотиви. От 1994 г. шест чешки локомотиви Rh 372 са преработени за по-бързо международно пътуване и оттогава се движат под класовото обозначение 371 - "Турбобастард". Преработените машини са разположени в депото на ЧДЖ в Прага.

Тревен посип, кафяв

Струва си да играете и пазарувате с нас

Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.