TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit
Характеристика:
Конструктор на RC модел на състезателен автомобил TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit е сред световната елита. Високи производителности и устойчивост, алуминиеви части, включително шаси, възможности за настройка на шасито и тунинг части в комплекта. Големи алуминиеви регулируеми амортисьори, пълно оборудване с лагерни системи, ниско тегло и много други подобрения отново повишават нивото на 2WD електрическата Buggy. Buggy е оптимизирана и за килим и изкуствена трева, затова е възможно да се използва преден спойлер (в комплекта) за по-висок притискател на предния мост и по-ефективно управление.
Характеристики
- Подобрена геометрия на управлението
- Включва алуминиеви части
- Съдържа въглеродни компоненти
- Включва титанови опъвачи
- Super Heavy триене съединител (SHDS)
- Настроена конфигурация на предавките
- Нов лагерен диференциал
- Окачване на мостовете Stiffezel
- Вградена монтажна система за охладител на двигателя
- Лека лексанова каросерия
- Фрезован алуминиев шаси 2.0
- Алуминиев заден хъб
- Амортисьори Big-Bore Gen3 12mm
- Възможност за опционален преден спойлер (продава се отделно)
- Серия тунинг части е в комплекта
Състезателни компоненти
Комплект 22 5.0 DC ELITE Race съдържа части, с които ще сглобите автомобил, готов на 100% за състезания. Съдържа специални компоненти на оборудването, преден и заден напречен стабилизатор, въглеродни компоненти, лагерни диференциали, нови носачи на мостовете, качествени амортисьори, пресовани композити и въглеродни и алуминиеви компоненти, които отговарят на очакванията на състезателите от състезателната Off-road DC Buggy.
Въглеродни компоненти на комплекта
Комплектът на конструктора DC ELITE Race съдържа предни и задни въглеродни стойки на амортисьорите, монтажна платка за електроника и държач за задно крило.
Включени тунинг алуминиеви компоненти
Team Losi Racing използва на състезания за 22 5.0 серия опционални алуминиеви части за подобряване на поддръжката или производителността, които сега са част от комплекта. Това са алуминиеви свързващи пръти и лостове на сервосейвера, свързващи пръти на раменете, легла на серво, вложки на външното предно лагерно тяло, заден блок на свързващите пръти, въртящи се щифтове C и D и алуминиеви гайки.
Нови задни носачи и сферични щифтове
22 5.0 DC ELITE предлага най-добре регулируемата задна ос, която TLR е произвела. Съдържа вътрешни задни въртящи се щифтове, настройка на ширината на колеята, водеща настройка на задните носачи с променлива височина на осите (VHA), което позволява по-големи възможности за настройка на височината на осите.
Титанови опъвачи
Титановите опъвачи винаги са били тунинг подобрение на състезателните машини, и без тях не може да бъде правилният комплект 22 5.0 DC ELITE. Включени са титанови опъвачи в целия автомобил, за да се спести тегло и да се увеличи дълготрайността.
По-прецизни геометрии на управлението
22 DC 5.0 е най-добрият Off-road автомобил 2WD на Team Losi Racing. Най-забележителното подобрение е геометрията на управлението. Увеличаването на дължината на управляващите лостове и сферичните щифтове, заедно с промените в ъгъла на Ackermann, дават на автомобила 22 5.0 значително по-гладко усещане по време на управление, особено при високи скорости, увеличавайки безопасността на управлението на по-тесни трасета.
Триене съединител Super Heavy Duty Slipper (SHDS)
За прецизен прелив и по-мека и прецизна акцелерация на автомобила е извършена оптимизация на триене съединителя, който има нова триене плоча, пружина и гайка M4. Може да се използва задвижващо зъбно колело с предно зъбно колело от 96T до 81T.
Амортисьори Gen3 12mm Big Bore
Амортисьорите от ново поколение G3 бяха напълно преработени и подобрени. Плунжерите сега са закрепени с винтове, валът има диаметър 3mm, нови са и плунжерите с резба, нова е и формата на долните капачки, пружинните чашки предлагат -3 mm, 0 mm и + 4 mm, нови сферични щифтове и редица други подобрения предоставя Team Losi Racing.
2 mm фрезован алуминиев шаси
Шасито с дебелина 2mm по-добре пружинира и затова автомобилът 22 5.0 е по-лесен за управление, също така е по-стабилен на трасето и не може лесно да се преобърне, по-добре абсорбира удари и по-твърди приземявания.
Лагерен диференциал
Прецизният лагерен диференциал има нова конструкция на притискащите аксиални дискове, сферични топчета от карбид на волфрам и изключително гладка и дълготрайна производителност в сравнение с предишната версия на автомобила 22 2.0.
Лека каросерия 22 5.0
Състезателните каросерии трябва да бъдат колкото се може по-леки и да имат подходяща форма, за да се запази нисък център на тежестта и висока степен на притискател. Каросерията 22 5.0 е изработена от плоча с дебелина 0,8 mm.
TLR предно притискащо крило в комплекта
При високи скорости използването на предно притискащо крило е напълно оправдано, осигурява притискател на предния мост и благодарение на това управлението при по-високи скорости е по-ефективно.
Изработено в метричната система
За монтажа са използвани свързващи аксесоари в метричната система, затова е лесно да се намерят резервни винтове, гайки и шайби и помага да се ограничи броят на инструментите, необходими за обслужване и монтаж на модела.
Настройка на височината на диференциала
Автомобилът 22 5.0 DC има възможност за настройка на височината на диференциала 0mm, +1mm, +1.75mm, +2.5mm и +3.5mm за оптимизация на ъгъла на изходните валове.
Настройка на параметрите на управлението
Автомобилът 22 5.0 AC съдържа стандартен преден въртящ се щифт Low Roll Center (LRC) и също така отделен преден въртящ се щифт HRC (High Roll Center). Част от комплекта е и нова шайба с дебелина 1mm, която позволява по-напреднали настройки. Сега е възможно да се избере настройка Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll или High Roll Center.
Нов блок на свързващия прът на предния мост
Новият блок на свързващия прът на предния мост позволява промяна на наклона на предния мост и добавя трета опция, която осигурява най-добрата баланс на управлението и стабилност в много различни условия.
Ниско разположение на батерията в шасито
22 5.0 DC ELITE може да се похвали с най-многофункционалната и най-лесна за използване система за закрепване на батерията. Акумулаторът е притиснат от еластомерни ленти на всеки край, които могат да се разтягат, за да се използват за различна височина на батерията и всякакво тегло под нея.
Оптимизирани композити, Stiffezel
В модела 22 5.0 DC ELITE можете да намерите множество различни композитни материали в ключови компоненти. Композитът съдържа компоненти, които състезателният екип предпочита: Stiffezel предни рамена на мостовете, Stiffezel задни рамена на мостовете, части на амортисьорите и други. Композитните материали се отличават с по-ниско тегло от метала, затова е разумно да се използват там, където това не влияе на дълготрайността на компонентите и в много случаи е и по-изгодно.
Опционално тегло
Опционалното месингово тегло може да бъде монтирано под батерията, под приемника или вместо предната съединителна ос на мостовете. Това позволява лесно настройване на статичното тегло и избор на тегло при промяна на условията на трасето. При шофиране с по-високо статично тегло шасито става по-неутрално и по-лесно за шофиране на повърхности с висока сцепление. Теглото не е включено в комплекта.
Притискащо задно крило TLR 6.5
Задното крило е изработено от високо устойчив 1,2 mm поликарбонат. Това крило се е доказало като най-доброто и най-стабилното задно крило, което е било налично за автомобили 1:10 2WD.
Наличен е държач за монтаж на охладител
При състезанията двигателите са натоварени до максимума на възможностите си и тъй като доста се нагряват, е необходимо да се използва вентилатор, за да се поддържа по-ниска температура на двигателя. Комплектът на конструктора следователно съдържа държач за лесен и надежден монтаж на вентилатора (вентилаторът не е в комплекта).
Конфигурация на задвижването
3-редова предавка позволява да се премести двигателя напред с 20 mm, по-близо до центъра на шасито. Благодарение на тази настройка е възможно да се преминава през завоите с по-висока скорост.
Препоръчваме да закупите:
Времето за сглобяване на конструктора е около 7 часа.
За сглобяване на автомобила ви трябват
- 2-канална RC система
- Стандартно серво за управление
- Двигател от серия 540 с пиньон 48t
- Подходящ акумулатор
- Подходящ регулатор
- Инструменти
- Зарядно устройство
- Джанти и гуми
- Лепило за винтове, лепило за гуми, силиконово масло за лагерния диференциал, бои за каросерии по ваш избор.