TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit
Характеристика:
RC модел на кола Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit произлиза от предишната версия, която спечели шампионата ROAR Nationals. Въпреки отличните качества на предишната версия, този нов модел Elite е още по-добър и много по-издръжлив. Благодарение на хиляди часове състезания и тренировки, конструкторите заедно със състезателите TLR успяха да проектират още по-добър модел, който предлага редица нововъведения и проверени тунинг части, които вече са включени в комплекта.
Комплектът за сглобяване на модела 22X-4 Elite съдържа висококачествени части, като: тунинг централен диференциал, монтажна платка за електроника от въглеродни влакна, въглеродна подложка за крило, алуминиеви стопорни гайки и титанови опънки за облекчаване и обща оптимизация на 22X-4 за максимизиране на производителността. Комплектът 22X-4 ELITE Race Kit е проектиран така, че моделът да може да печели състезания без необходимост от инсталиране на допълнителни тунинг компоненти!
Алуминиев CNC шаси 2.5 мм 7075-T6
Твърдото алуминиево анодизирано шаси 2.5 мм 7075-T6 е целенасочено облекчено и е готово за монтаж на всички части на колата.
Централен диференциал
Едно от най-популярните подобрения на модела 22X-4 беше централният диференциал, който е особено подходящ за глинени трасета. Затова версия Elite вече има този компонент инсталиран.
Професионален модел
Всички важни тунинг части, които фабричните състезатели TLR използваха по време на състезания, вече са включени в този модел. Става въпрос за части от първокласни материали като алуминий, въглеродни влакна и титан.
Алуминиеви части
Моделът съдържа легло за мотор, свързващи оси, глави на амортисьори и гайки, изработени от алуминий, което прави модела издръжлив и много лек за перфектни шофьорски характеристики.
Подобрена геометрия
След задълбочено тестване, на модела беше добавена допълнителна опция за монтаж на амортисьори, подобрено беше разположението на вътрешния наклон, а ходът на системата за управление Ackerman стана по-гладък и издръжлив.
Нов държач за батерия
За стабилно фиксиране и едновременно лесна смяна на акумулатора, отстрани на леглото са разположени два въглеродни държача. Държачът може да бъде настроен за стандартни или тънки батерии.
Държач за вентилатор на мотора
Все по-високото изискване за състезания с по-високи изисквания към мотора доведе до инсталирането на държач за вентилатор, който е ново закрепен от централния диференциал.
Титанови свързващи елементи
Титановите свързващи елементи винаги са били премиум подобрение за състезателни превозни средства и без тях 22X-4 ELITE не би могъл да съществува. В комплекта са включени титанови свързващи елементи за спестяване на тегло и увеличаване на производителността.
Алуминиеви амортисьори G3 V2
Амортисьорите G3 бяха напълно преработени и подобрени за последователна производителност и по-голяма вариативност на употреба. Плунжерите са ново закрепени с винтове, новото тяло и глава на амортисьорите увеличават дължината с 3 мм. Преработените чаши на амортисьорите сигурно държат пружините и предлагат отклонение - 3, 0 и +4 мм.
Диференциали
Традиционният зъбен диференциал е по-издръжлив и лек с пресовани композитни зъбни колела и кръстосани щифтове, идеален за състезания. Също така задържа повече смазка, има по-голяма контактна площ на зъбите, така че разликата ще усетите след само няколко карания.
Алуминиеви държачи на щифтове на полуосите
Оси, които устояват на най-големите удари, благодарение на алуминиеви CNC обработени държачи на щифтове на полуосите с амортизиращи гумени вложки. Твърдото, здраво и в същото време леко разположение осигурява безопасно съхранение на осите дори при трудни условия на състезания.
Плаващ държач за серво V2
За да не се повлияе еластичността на шасито, серво-то е монтирано на държач над шасито. Държачът от въглеродна плоча 2.5 мм се свързва с платката на шасито близо до централната ос на шасито. По този начин се елиминират грешките при огъването на шасито. Версия две приема различни отклонения на сервото.
Оптимизирани композитни компоненти
Конструкцията на бъгито 22X-4 е настроена благодарение на композитните материали на ключовите части на колата. Комплектът съдържа части, които TLR предпочита, а именно стандартни предни и задни рамена и странични капаци на шасито.
Регулируем мотор и батерия
При монтажа на мотора можете да изберете позицията на мотора на алуминиевото шаси в диапазона от 7 мм, батерията може да бъде инсталирана в диапазона от 9 мм за по-добро балансиране.
Лека каросерия 22X-4
Елегантният и стилен дизайн на каросерията 22X-4 перфектно се вписва в шасито. Изглежда елегантно и в същото време осигурява отличен баланс и стабилност при шофиране.
Укрепена с въглеродни влакна
Въглеродното влакно е изключително леко и много твърдо, което му дава отличен съотношение на здравина и тегло. То е оптимално за много части на модела и затова частите от този материал са на ключови места: преден / заден амортисьор, централен държач на диференциала, преден / заден държач на окачването, легло за управление и легло за електроника.
Прикачно крило TLR 6,5"
Задното прикачно крило TLR 6,5" е изработено от ултра издръжлив 1,2 мм поликарбонат. Това крило не е новост за бъгито 22X-4, а е доказан компонент, който е проверен с годините.
Бързо достъпни диференциали
При сервизиране на състезателни специализирани автомобили се акцентира на бързия сервиз на резервни части по време на състезания. Само 4 винта държат горния капак на диференциала, така че бързо ще приключите и ще имате достатъчно време за подготовка.
Характеристики
- Анодизирано CNC обработено 2.5 мм шаси от алуминий 7075-T6
- Подготвено за професионална употреба
- Леки алуминиеви части
- Включени премиум части
- Подобрена геометрия
- Нов легло за акумулатор с въглеродни държачи
- Държач за вентилатор
- Големи алуминиеви амортисьори G3 V2
- Титанови свързващи елементи
- Плаващ държач V2 за различни сервота
- Регулируеми вътрешни въртящи щифтове
- Всички компоненти в метрична система
- Компактно, едноделно допълнително прикачно лексаново крило 6,5"
- Лесен достъп до диференциалите
- Свързващ материал в метрична система
- Нов дизайн на каросерията 22X-4
Съдържание на опаковката:
Съдържанието на опаковката е комплект за сглобяване на състезателна кола Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Опаковката съдържа всички части на шасито, ненаправена каросерия. Електроника, мотор или колела с гуми не са включени в опаковката. Инструкции за сглобяване на английски, немски, френски, италиански.
Препоръчваме да закупите:
За сглобяване и пускане в експлоатация на модела е необходимо да закупите:
- Предавател и приемник
- Серво за управление
- 2S LiPo Short акумулатор
- Съвместим зарядно за LiPo акумулатор
- Зъбно колело 48P
- Мотор
- Регулатор
- Лепило за гуми
- Гуми
- Колела
- Боя за каросерии
- Инструменти
Препоръчителни компоненти от нашето предложение:
- Предавател Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, приемник SR2100
- Серво Spektrum S6245 Car High Speed High Torque, с държач за серво 6245
- Акумулатор Spektrum Smart LiPo 7.4V 4000mAh 130C Short
- Зарядно Spektrum Smart G2 S1200 1x200W AC
- TLR зъбно колело 19T 48DP 3.17mm алуминий
- Pro-Line колело 2.2", гума Electron MC 4WD Buggy предна, диск Velocity H12 жълт (2)
- Pro-Line колело 2.2", гума Positron MC Buggy задна, диск Velocity H12 жълт (2)
- Бои за каросерии
Аксесоари за нормална експлоатация
За нормална експлоатация на RC моделите ви е необходимо лепило за гуми, лепило за винтове, комплект инструменти и силиконово масло за амортисьори. От нашия асортимент препоръчваме икономичен комплект инструменти за RC коли.
Лепилото за гуми се използва за залепване на гумите към ръба на диска. Винаги е необходимо гумата да бъде здраво залепена по целия периметър към ръба на колелото! Ако гумата не е залепена по целия периметър, може да се разкъса. Лепилото за гуми има специален състав, който може да залепва материали като гума или найлон и в същото време след втвърдяване лепилото е еластично. От нашето предложение препоръчваме лепило Robitronic Tire Glue - вижте препоръчителните аксесоари.
Понякога е необходимо да се добавя силиконово масло в амортисьорите на модела и да се сменя маслото в диференциалите. При нормална експлоатация се получават само незначителни течове на силиконово масло по плунжерите на амортисьорите. В случай, че повърхността на плунжерите на амортисьорите или състоянието на уплътнението е в лошо състояние, течът на масло може да бъде голям. За тези случаи се предлагат ремонтни комплекти или отделни части. От нашия асортимент силиконови масла препоръчваме силиконовите масла TLR (Team Losi Racing), вижте препоръчителните аксесоари.
За нормалната поддръжка е необходимо лепило за винтове. Винтовете, завинтени в метален материал (напр. винтове в мотора, регулиращ винт в зъбното колело) трябва да бъдат защитени от развиване с това лепило.
Защитни обвивки за акумулатори
Защитните обвивки са предназначени да ограничат риска, свързан с транспортирането и зареждането на акумулатори. LiPo акумулаторите могат, при запазване на малки размери и ниско тегло, да предоставят високи разрядни токове и разполагат с голям капацитет за дълго време на шофиране. От друга страна, LiPo акумулаторът е податлив предимно на механични повреди.