TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit
Характеристика:
RC модел на автомобил Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit произлиза от предишната версия, която спечели шампионата ROAR Nationals. Въпреки отличното качество на предишната версия, този нов модел Elite е още по-добър и много по-издръжлив. Благодарение на хиляди часове състезания и тренировки, конструкторите заедно с пилотите на TLR успяха да проектират още по-добър модел, който предлага множество нововъведения и проверени тунинг части, които вече са включени в комплекта.
Комплектът за сглобяване на модела 22X-4 Elite съдържа висококачествени части, като: тунинг централен диференциал, монтажна платка за електроника от въглеродни влакна, карбонова подложка за крилото, алуминиеви заключващи гайки и титанови опънки за облекчаване и обща оптимизация на 22X-4 за максимизиране на производителността. Комплектът 22X-4 ELITE Race Kit е проектиран така, че моделът да може да печели състезания без необходимост от инсталиране на допълнителни тунинг компоненти!
Алуминиев CNC 2.5 мм шаси 7075-T6
Здравото алуминиево анодизирано 2.5mm 7075-T6 шаси е целенасочено облекчено и е готово за монтаж на всички компоненти на автомобила.
Централен диференциал
Един от най-популярните ъпгрейди на модела 22X-4 беше централният диференциал, който е особено подходящ за глинести трасета. Затова версия Elite вече има този компонент инсталиран.
Професионален модел
Всички важни тунинг части, които фабричните пилоти на TLR използваха по време на състезания, вече са включени в този модел. Става въпрос за части от първокласни материали като алуминий, въглеродни влакна и титан.
Алуминиеви части
Моделът съдържа легло за двигателя, свързващи оси, глави на амортисьори и гайки, изработени от алуминий, благодарение на което моделът е издръжлив и много лек за перфектни шофьорски характеристики.
Подобрена геометрия
След задълбочено тестване на модела беше добавена допълнителна опция за монтаж на амортисьори, подобрено беше разположението на вътрешния наклон, а системата за управление Ackerman стана по-гладка и издръжлива.
Нов държач за батерия
За стабилно закрепване и едновременно лесна смяна на акумулатора от двете страни на леглото са разположени два въглеродни държача. Държачът може да бъде настроен за стандартни или тънки батерии.
Държач за вентилатор на двигателя
Все по-голямото предимство на състезанията с по-високи изисквания към двигателя доведе до инсталирането на държач за вентилатор, който е ново закрепен от централния диференциал.
Титанови свързващи елементи
Титановите свързващи елементи винаги са били премиум ъпгрейд за състезателни автомобили и без тях 22X-4 ELITE не би могъл да съществува. В комплекта са включени титанови свързващи елементи за спестяване на тегло и увеличаване на производителността.
Алуминиеви амортисьори G3 V2
Амортисьорите G3 бяха напълно преработени и подобрени за последователна производителност и по-голяма вариабилност. Плунжерите са ново закрепени с винтове, новото тяло и глава на амортисьорите увеличават дължината с 3 мм. Преработените чашки на амортисьорите сигурно държат пружините и предлагат отклонение - 3, 0 и +4 мм.
Диференциали
Традиционният зъбен диференциал е по-издръжлив и лек с пресовани композитни зъбни колела и кръстосани щифтове, идеален за състезания. Също така задържа повече смазка, има по-голяма контактна площ на зъбите, така че разликата ще усетите след само няколко карания.
Алуминиеви държачи на щифтове на полуосите
Осите издържат на най-големите удари, благодарение на алуминиевите CNC обработени държачи на щифтове на полуосите с амортизиращи гумени вложки. Здравото, стабилно и същевременно леко разположение осигурява безопасно закрепване на осите дори при трудни условия на състезания.
Плаващ държач на серво V2
За да не се повлияе на гъвкавостта на шасито, серво-то е монтирано на държач над шасито. Държачът от въглеродна плоча 2,5 мм се прикрепя към шасито близо до централната ос на шасито. По този начин се елиминират грешките при огъването на шасито. Версия две побира различни отклонения на сервото.
Оптимизирани композитни компоненти
Конструкцията на багито 22X-4 е настроена благодарение на композитните материали на ключовите части на автомобила. Комплектът съдържа части, които TLR предпочита, а именно стандартни предни и задни рамена и странични капаци на шасито.
Настройваем двигател и батерия
При монтажа на двигателя можете да изберете позицията на двигателя на алуминиевото шаси в диапазона от 7 мм, батерията може да бъде инсталирана в диапазона от 9 мм за по-добро балансиране.
Лека каросерия 22X-4
Елегантният и стилен дизайн на каросерията 22X-4 перфектно се вписва в шасито. Изглежда елегантно и същевременно осигурява отличен баланс и стабилност при шофиране.
Укрепена с въглеродни влакна
Въглеродното влакно е изключително леко и много твърдо, което му дава отличен съотношение на здравина и тегло. То е оптимално за много части на модела и затова частите от този материал са на ключови места: преден / заден амортисьор, централен държач на диференциала, преден / заден държач на окачването, легло за управление и легло за електроника.
Притискащо крило TLR 6,5"
Задното притискащо крило TLR 6,5" е изработено от ултра издръжлив 1,2 мм поликарбонат. Това крило не е новост за багито 22X-4, а е част, доказала се през годините, която е проверена с години практика.
Лесно достъпни диференциали
При обслужването на състезателните специализирани автомобили се акцентира на бързото обслужване на резервните части по време на състезания. Само 4 винта държат горния капак на диференциала, така че бързо ще приключите и ще имате достатъчно време за подготовка.
Характеристики
- Анодизирано CNC обработено 2.5 мм шаси от алуминий 7075-T6
- Готово за професионална употреба
- Леки алуминиеви части
- Включени премиум части
- Подобрена геометрия
- Ново легло за акумулатор с въглеродни държачи
- Държач за вентилатор
- Големи алуминиеви амортисьори G3 V2
- Титанови свързващи елементи
- Плаващ държач V2 за различни сервота
- Настройваеми вътрешни въртящи щифтове
- Всички компоненти в метрична система
- Компактно, едноделно допълнително притискащо лексаново крило 6,5"
- Лесен достъп до диференциалите
- Свързващи материали в метрична система
- Нов дизайн на каросерията 22X-4
Съдържание на опаковката:
Съдържанието на опаковката е комплект за сглобяване на състезателен автомобил Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Опаковката съдържа всички части на шасито, незабоядисана каросерия. Електроника, двигател или колела с гуми не са включени в опаковката. Инструкции за сглобяване на английски, немски, френски, италиански.
Препоръчваме да закупите:
За сглобяване и пускане на модела е необходимо да закупите:
- Предавател и приемник
- Серво за управление
- 2S LiPo Short акумулатор
- Съвместим зарядно за LiPo акумулатор
- Зъбно колело 48P
- Двигател
- Регулатор
- Лепило за гуми
- Гуми
- Колела
- Боя за каросерии
- Инструменти
Препоръчителни компоненти от нашата оферта:
- Предавател Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, приемник SR2100
- Spektrum серво S6245 Car High Speed High Torque, с държач за серво 6245
- Акумулатор Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC
- Spektrum Smart G2 зарядно S1200 1x200W AC
- TLR зъбно колело 19T 48DP 3.17mm алуминий
- Pro-Line колело 2.2", гума Electron MC 4WD Buggy предна, диск Velocity H12 жълт (2)
- Pro-Line колело 2.2", гума Positron MC Buggy задна, диск Velocity H12 жълт (2)
- Бои за каросерии
Аксесоари за нормална експлоатация
За нормална експлоатация на RC моделите ви е необходимо лепило за гуми, лепило за винтове, комплект инструменти и силиконово масло за амортисьори. От нашия асортимент препоръчваме икономичен комплект инструменти за RC автомобили.
С лепилото за гуми се залепват гумите за ръба на диска. Винаги е необходимо гумата да бъде здраво залепена по целия периметър на ръба на колелото! Ако гумата не е залепена по целия периметър, може да се разкъса. Лепилото за гуми има специален състав, който може да залепва материали като гума или найлон и същевременно след втвърдяване лепилото е еластично. От нашата оферта препоръчваме лепило Robitronic Tire Glue - вижте препоръчителните аксесоари.
Понякога е необходимо да се добавя силиконово масло в амортисьорите на модела и да се сменя маслото в диференциалите. При нормална експлоатация се получават само незначителни течове на силиконово масло по плунжерите на амортисьора. В случай, че повърхността на плунжерите на амортисьорите или състоянието на уплътнението е в лошо състояние, течът на масло може да бъде голям. За тези случаи се предлагат ремонтни комплекти или отделни части. От нашата оферта силиконови масла препоръчваме силиконови масла TLR (Team Losi Racing), вижте препоръчителните аксесоари.
За нормална поддръжка е необходимо лепило за винтове. Винтовете, завинтени в метален материал (например винтове в двигателя, регулиращ винт в зъбното колело), трябва да бъдат закрепени с това лепило, за да се предотврати развиването им.
Защитни обвивки за акумулатори
Защитните обвивки са предназначени за ограничаване на риска, свързан с транспортирането и зареждането на акумулатори. LiPo акумулаторите могат, при запазване на малки размери и ниско тегло, да предоставят високи разрядни токове и разполагат с голям капацитет за дълго време на шофиране. Обратно, LiPo акумулаторът е податлив предимно на механични повреди.