Roco

Изброени в категории
Обратно
Филтрирани 51 продукта

Преходова колея G100

дължина: 100 мм.

H0 - Дизелов моторен вагон 810 365-7 с странична количка, ZSSK

Дизелов агрегат 810 365 с страничен вагон 011 869 Държавни железници на Словакия. ¦ Версия в червено/кремаво с червена рамка ¦ Самостоятелно прикрепени чистачки на предното стъкло ¦ С приложените вградени части за показване на затворен преден броня ¦ С звуков декодер в моторния вагон и декодер на функции в страничния вагон, както и превключваеми функции на светлина и звук В поръчката за замяна на остарели вагони от серия M 131.1 ЧДЖ закупиха нови двуосни дизелови агрегати с серийно обозначение M 152.0. Вагоните, доставяни в серия от 1975 г., бяха задвижвани от 155 кВт шестцилиндров редови двигател и достигаха максимална скорост от 80 км/ч. В пространството за пътници имаше на разположение 56 места за сядане. След 1 януари 1993 г., когато Чехословакия се раздели на наследници държави Чехия и Словакия, вагоните бяха разпределени между новосъздадените държавни железници ЧД и ЖС. От декември 2004 г. вагоните в Словакия са част от инвентара на наследствената компания ЗССК.

H0 - Електрически локомотив 383 220-1, Budamar

Електрическа локомотива 383 220 от Budamar Logistics. ¦ Моделът е наличен изключително от ROCO ¦ За първи път с нова извита дръжка на вратата ¦ Декориран с Чмароджския виадукт ¦ Използва се в международния товарен транспорт ¦ С детайлен дизайн на покрива ¦ Свободно стоящи управления, частично изработени от метал ¦ В цифрова работа с превключване на дистанционни светлини и индивидуално включваеми фарове или задни светлини и осветление на кабината на машиниста ¦ В сътрудничество с Railcolor Design Три от десетте нови локомотиви Vectron, наети от Budamar от Rolling Stock Lease, вече получиха специален дизайн. Всяка локомотива е посветена на известен мост в Словакия. Мостовете бяха избрани като символи на свързаност и значими ориентири. Те също така са важни архитектурни структури, което ги свързва с мотото на компанията „Архитекти на логистиката“. Чмароджският виадукт, който украсява 383 220, се намира в централна Словакия на неелектрифициран маршрут с летен туристически поток. Той премоства долина с височина 18 метра и дължина 114 метра. Локомотивите действат освен в Словакия, Чехия и Унгария, предимно в Германия и Австрия, както и в цяла Европа.

H0 - Електрически локомотив 383 220-1, Budamar

Електрическа локомотива 383 220 от Budamar Logistics. ¦ Моделът е наличен изключително от ROCO ¦ За първи път с нова извита дръжка на вратата ¦ Декориран с Чмарошкия виадукт ¦ Използва се в международния товарен транспорт ¦ С детайлен дизайн на покрива ¦ Свободно стоящи управления, частично изработени от метал ¦ Превключваемо предно/задно осветление с DIP превключвател ¦ В сътрудничество с Railcolor Design Три от десетте нови локомотиви Vectron, наети от Budamar от Rolling Stock Lease, вече получиха специален дизайн. Всяка локомотива е посветена на известен мост в Словакия. Мостовете бяха избрани като символи на свързаност и значими ориентири. Те също така са важни архитектурни структури, което ги свързва с мотото на компанията „Architects of Logistics“. Чмарошкият виадукт, който украсява 383 220, се намира в централна Словакия на неелектрифициран маршрут с летен туристически поток. Той премоства долина с височина 18 метра и дължина 114 метра. Локомотивите оперират освен в Словакия, Чехия и Унгария, предимно в Германия и Австрия, както и в цяла Европа.

Права релса G76.5

Дължина 76,5 мм.

Прав релсов път G100

Дължина: 100 мм

Струва си да играете и пазарувате с нас

Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.