Модерно24 продукта

Най-продавани продукти
Филтрирани 24 продукта

Класически комплект самолет A09189 - Hawker Hunter F.4/F.5/J.34 (1:48)

Модел на самолет за сглобяване. Размер: 1:48; 29,1 см. Опаковката съдържа 124 части за сглобяване Информация за модела: Благодарение на въвеждането на самолета Hawker Hunter F.4 в служба през март 1955 г. RAF получи по-добра версия на своя елегантен реактивен изтребител, който получи, наред с другото, толкова необходимата по-голяма вместимост на вътрешните горивни резервоари. Разпознаваемият знак на F.4 стана особено двойката закръглени ванички на долната част на фюзелажа, които имаха за цел да улавят изстреляните гилзи от оръдията и да предотвратят потенциално повреждане на самолета. Детайли на модела: Мащаб: 1:48 Дължина: 291 мм Ширина: 214 мм Брой части: 124 Трудност: 3 Точки Flying Hours: 3 Препоръчва се за деца над 8 години. Предупреждение: Опасност от задушаване! Продуктът съдържа малки части. НЕПОДХОДЯЩ ЗА ДЕЦА ПОД 3 ГОДИНИ!

Класически комплект самолет A03050 - Fouga Magister (1:72)

Модел на самолет за сглобяване. Размер: 1:72; 13,9 см. Опаковката съдържа: 56 части за сглобяване. Информация за оригинала: Magister, проектиран и произведен във Франция през 1956 г., става първото реактивно учебно самолет в света, което влиза в служба в армията. С характерния си "пеперуден" заден край бързо печели общо приемане и поръчките започват да идват, например, от Белгия и Австрия, лицензното производство също се извършва за доставки в Германия, Финландия и Израел. Цветова схема (Необходими цветове): A - Fouga CM.170 Magister, Silver Swallows Aerobatic Team, Light Strike Squadron, Aer Chor na hEireann (Irish Air Corps), Casement Aerodrome, Baldonnel, Eire (Republic of Ireland), 1997 -11, 33, 34, 53, 117, 209 B - Fouga CM.170 Magister, Bierset Station Flight, Belgium, 1983/84 - 11, 33, 34, 53, 116, 117, 118, 153 Детайли на модела: Мащаб: 1:72 Брой части: 56 Дължина: 139 мм Размах на крилете: 167 мм Трудност: 2 Точки за летателни часове: 1 Препоръчва се за деца над 8 години. Предупреждение: Опасност от задушаване! Продуктът съдържа малки части. НЕПОДХОДЯЩО ЗА ДЕЦА ПОД 3 ГОДИНИ!

Класически комплект самолет A09188 - Gloster Meteor FR9 (1:48)

Модел на самолет за сглобяване. Размер: 1:48; 28,7 см. Опаковката съдържа: 165 части за сглобяване. Информация за оригинала: Gloster Meteor FR.9 беше въоръжена разузнавателна версия на първия британски боен реактивен самолет. Построен е на базата на изтребителната версия F.8 и в своята роля замени Spitfire и Mosquito. В удълженото носово пространство се побираше камера Williamson F.24, която можеше да бъде насочвана напред, наляво и надясно. Обхватът на самолета значително се увеличи благодарение на новите външни горивни резервоари на крилата и корпуса. Детайли на модела: Мащаб: 1:48 Брой части: 165 Дължина: 287 мм Размах на крилете: 236 мм Трудност: 3 Точки Flying Hours: 3 Препоръчва се за деца над 8 години. Предупреждение: Опасност от задушаване! Продуктът съдържа малки части. НЕПОДХОДЯЩ ЗА ДЕЦА ПОД 3 ГОДИНИ!

Класически комплект самолет A03085A - Bae Hawk T1 (1:72)

Модел на самолет за сглобяване. Мащаб: 1:72; размер: 163 мм; брой части: 59; трудност: 1. Информация за модела: Маневрен и надежден самолет BAe Hawk T.1 се използва от британските кралски ВВС за напреднало обучение на пилоти на реактивни самолети вече повече от 40 години и в тази роля заменя самолета Folland Gnat. С над 1 000 произведени самолета, Hawk също така се е доказал като един от най-доходоносните британски следвоенни успехи в авиационния износ. Схема: 1) British Aerospace Hawk T.Mk.1, ескадрила № 151 (изтребителна), Royal Air Force Chivenor, Девон, Англия, юли 1983 2) British Aerospace Hawk T.Mk.1, ескадрила № 208 (R), Royal Air Force Valley, Ангуълси, Уелс, схема на ескадрилата Centenary от април 2016 Необходими цветове: - основни: 11, 21, 27, 33, 53, 61, 85, 86, 103, 127, 130, 165, 166, 171 Детайли на модела: Мащаб: 1:72 Брой части: 59 Трудност: 1 Точки Flying Hours: 1 Препоръчва се за деца над 8 години. Предупреждение: Опасност от задушаване! Продуктът съдържа малки части. НЕПОДХОДЯЩО ЗА ДЕЦА ДО 3 ГОДИНИ!

Класически комплект самолет A11007 - Fairey Gannet AS.1/AS.4 (1:48)

Модел на самолет за сглобяване. Размер: 1:48; 29 см. Опаковката съдържа: 334 части за сглобяване.c Информация за оригинала и модела: Самолетът Fairey Gannet, който определено трябва да се счита за един от най-забележителните типове самолети, които някога са служили в Fleet Air Arm, беше толкова способен, колкото и уникален, а значението му се състоеше и в факта, че това беше единственият следвоенен военен договор, който спечели известната компания Fairey Aviation Company. Gannet, вероятно най-малко конвенционалният серийно произвеждан самолет от компанията Fairey, беше разработен в отговор на искането на Кралския флот от 1945 г. за напреднал противолодъчен изтребител с турбовитлов двигател за самолетоносачи, който да бъде достатъчно устойчив, за да издържи на тежките условия на море. Gannet, който трябваше да стане отговор на неотдавнашното разширение на съветския подводен флот в началото на Студената война, беше оборудван с най-съвременни електронни детекционни устройства и, ако открие вражеска подводница, можеше да я маркира, следи и при необходимост да атакува с бомби, дълбочинни заряди, ракети и акустични торпеда, изстрелвани от въздуха. Един от елементите, които придаваха на Gannet уникалния му вид, беше използването на иновативната силова установка Armstrong Siddeley Double Mamba. В носа на Gannet бяха разположени един до друг два газотурбинни двигателя, които имаха обща трансмисия, но и двата работеха независимо и всеки двигател задвижваше една от коаксиално разположените контрящи витла. Освен това двигателите можеха да работят на керосин и дори на дизел, който беше по-безопасен за манипулиране и по-малко рафиниран от традиционните авиационни горива. Тази концепция предоставяше на екипажите на Gannet достатъчно мощност за операции на самолетоносачи и същевременно сигурността на два двигателя при дълги океански патрули. По време на полет пилотът можеше да изключи един от двигателите, за да спести гориво, което, макар и да намаляваше максималната скорост на Gannet, удължаваше времето, което можеше да прекара във въздуха. Обикновено пилотът по време на дългия патрул редуваше двигателите, като всеки от тях работеше около час, преди да премине на другия двигател – двигателят, разположен от лявата страна, задвижваше предното витло. Друг уникален елемент от конструкцията на Gannet беше системата за сгъваеми крила с два превода, която беше проектирана да осигури безопасна експлоатация на този голям самолет и неговото съхранение на борда на някой от относително малките самолетоносачи на Кралския флот. Когато пилотът активираше разширяването на крилата, тази изобретателна система не само подготвяше крилата за полет, но и автоматично свързваше всички системи за управление на полета, хидравлични връзки и горивопроводи с основната система, без каквото и да е намеса от наземния екип. От активната експлоатация има доклади, че Gannet имал толкова здрава конструкция, че когато един самолет след извършване на особено рязък маневър загубил външните части на двете крила, все пак успял безопасно да се върне на своята домашна самолетоносач, което само допринесло за популярността, с която се ползвал сред екипажите си. Fairey Gannet се оказал изключително устойчив и високоефективен противолодъчен самолет, който можел да носи впечатляващ набор от атакуваща муниция и който бил способен да атакува подводници както на повърхността, така и под водата, когато се опитвали да избягат от неговото внимание. Той бил обичан както от авиационните екипажи, така и от наземния персонал. В крайна сметка били произведени 348 броя, които освен в британския Fleet Air Arm, служили и в морските сили на Австралия, Германия и Индонезия. Детайли на модела: Мащаб: 1:48 Брой части: 334 Дължина: 290 мм Ширина: 344 мм Височина: 87 мм Сложност: 4 Точки за летателни часове: 4 Препоръчва се за деца над 8 години. Предупреждение: Опасност от задушаване! Продуктът съдържа малки части. НЕПОДХОДЯЩ ЗА ДЕЦА ПОД 3 ГОДИНИ!

Класически комплект самолет A05123A - Folland Gnat T.1 (1:48)

Модел на самолет за сглобяване. Размер: 1:48; 18,2 см. Опаковката съдържа: 96 части за сглобяване. Информация за оригинала: Студентите, които в средата на 60-те години преминаха основно авиационно обучение на самолета BAC Jet Provost и след това имаха намерение да управляват бързи реактивни самолети, с голяма вероятност се озоваха именно в кабината на самолета Folland Gnat и имаха възможност да изпробват напълно различно авиационно преживяване. Gnat беше бърз, много добре управляем, чувствително реагираше на указанията на пилота и му предоставяше отлична видимост. В сравнително стеснената пилотска кабина обаче условията, в които трябваше да се съобразява авиационният инструктор на задната седалка, не можеха да се определят като особено приятни. Детайли на модела: Мащаб: 1:48 Брой части: 96 Дължина: 182 мм Ширина: 140 мм Трудност: 3 Точки за летателни часове: 2 Препоръчва се за деца над 8 години. Предупреждение: Опасност от задушаване! Продуктът съдържа малки части. НЕПОДХОДЯЩО ЗА ДЕЦА ПОД 3 ГОДИНИ!

Класически комплект самолет A04057A - Hawker Siddeley Harrier GR.1/AV-8A (1:72)

Модел на самолет за сглобяване. Размер: 1:72; 19,9 см. Опаковката съдържа: 114 части за сглобяване. Информация за оригинала и модела: Самолетът Hawker Siddeley Harrier GR.1 е безспорно една от най-значимите машини в историята на авиацията. Той произлиза от експерименталния самолет Hawker P.1127, който е бил произведен с цел тестване на възможностите за полет V/STOL с векторизирана тяга. Тези самолети успешно управляваха прехода от висящо положение към напреднал полет и обратно, въпреки че няколко прототипа претърпяха инциденти по време на тестовете. Показало се е, че перспективата за самолет със способност V/STOL е много интересна за британската, но и за американската армия, която след това финансира допълнителното развитие на самолета. Новият "Jump Jet" веднага стана хит и сред британската общественост, която възхваляваше изобретателността на своя авиационен сектор, за който целият свят отново можеше да завижда. Harrier можеше да направи страхотно шоу и така винаги беше голям хит на авиационните шоута, създавайки връзка, която продължи през цялата му дълга служебна кариера. В очите на британската общественост нямаше нито едно авиационно шоу, което да е пълно, докато не се появи нейният обичан световен звезда с британски паспорт. Harrier GR.1, който влезе в служба в Кралските ВВС през април 1969 г., никога не беше твърде далеч от потенциални огнища на конфликт благодарение на своята оперативна гъвкавост. Тъй като тези машини не трябваше да оперират само от военни летища, те можеха да бъдат скрити например на горски поляни или разпръснати по участъци от магистрали, или дори на училищни дворове, но с намерението да запазят местоположението си в тайна от врага. Много от тези първи Harrier-и бяха разположени в Западна Германия, където действаха като значителен възпиращ фактор срещу агресията на Източния блок, тъй като можеха да дебнат на много неизвестни места и да бъдат готови в момента да реагират срещу атакуващата съветска техника. Съдържание на опаковката: Пластмасов модел, инструкция за сглобяване, инструкция за боядисване и стикери. Препоръчителни цветове (Humbrol): - Детайли на модела: Мащаб: 1:72 Брой части: 114 Дължина: 199 мм Трудност: 2 Точки Flying Hours: 1 Препоръчва се за деца над 8 години. Предупреждение: Опасност от задушаване! Продуктът съдържа малки части. НЕПОДХОДЯЩО ЗА ДЕЦА ПОД 3 ГОДИНИ!

Струва си да играете и пазарувате с нас

Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.