Roco s.r.o.

Изброени в категории
Обратно
Филтрирани 12 продукта
0+

Резервна част

H0 - Електрически локомотив 371 003-5, CD

Електрическа локомотива 371 003 на Чешките държавни железници. ¦ Дизайн в лак Найбрт ¦ Събирачи на ток с иновативно закрепване ¦ Преработен дизайн на областта на покрива и ребрата на вентилатора с ясен изглед ¦ Модел в фино детайлно изпълнение с много самостоятелно прикрепени плъзгащи се части ¦ Филигранен дизайн на шасито и лъчите на колелата ¦ С затворени чистачи на релсите и въздушни резервоари в затворена форма за прототипна презентация ¦ В дигитална работа с изключваемо осветление на кабината на машиниста и контролния панел, както и осветление на машинното отделение ¦ ROCO Dynamic Sound System През 80-те години ЧДЖ и ДР решават да закупят двусистемни локомотиви с цел опростяване на постоянно нарастващите транспортни и оперативни процеси в трансграничния транспорт по маршрута Берлин – Дрезден – Прага. Разширението на връзката Дечин – Прага до максимална скорост 160 км/ч изисква модернизация на някои локомотиви. От 1994 година шест чешки локомотиви Rh 372 са преработени за по-бързо международно пътуване и оттогава се движат под класовото обозначение 371 - "Турбобастард". Преработените машини са разположени в депото на ЧДЖ в Прага.

H0 - Електрически локомотив 371 003-5, CD

Електрическа локомотива 371 003 на Чешките държавни железници. ¦ Дизайн в лак Найбрт ¦ Събирачи на ток с иновативно закрепване ¦ Преработен дизайн на областта на покрива и ребрата на вентилатора с ясен изглед ¦ Модел в фино детайлно изпълнение с много самостоятелно прикрепени плъзгащи се части ¦ Филигранен дизайн на шасито и лъчите на колелата ¦ С приложени чистачи на релсите и въздушни резервоари в затворена форма за прототипна витрина ¦ Светлината на края на влака може да се превключва с помощта на DIP превключвател През 80-те години ЧДЖ и ДР решават да закупят двусистемни локомотиви с цел да опростят постоянно нарастващите транспортни и експлоатационни процеси в трансграничния транспорт по маршрута Берлин – Дрезден – Прага. Разширението на връзката Дечин – Прага до максимална скорост от 160 км/ч изисква модернизация на някои локомотиви. От 1994 г. шест чешки локомотиви Rh 372 са преработени за по-бързо международно пътуване и оттогава се движат под класовото обозначение 371 - "Турбобастард". Преработените машини са разположени в депото на ЧДЖ в Прага.

Струва си да играете и пазарувате с нас

Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.