Traxxas Jato 1:8 4WD BL-2S RTR зелено
Характеристика:
RC модел бъги Traxxas Jato в мащаб 1:8 предлага скорост, издръжливост, задвижване 4x4 и най-вече забавна езда. Съдържа шаси с нисък център на тежестта, прецизна геометрия на окачването и оптимално разпределение на теглото за маневреност и отлична динамика на управление. Резултатът е, че Jato 4x4 се управлява с прецизността на състезателно бъги и предлага всички потребителски предимства и простота, присъщи на моделите Traxxas. Моделът се задвижва от безчетков мотор с регулатор BL-2S и постига скорост до 64 км/ч! Съдържа безскобна каросерия за лесна смяна на акумулатора и компоненти с висока издръжливост - Extreme Heavy Duty. Установената RC система TQ 2.4 GHz допълва този водещ RC модел.
Новата платформа използва модулна конструкция за лесно обслужване, шасито е плоско и долните плъзгащи плочи позволяват плъзгане на модела по корема. Здравината на пространственото шаси се подсилва от централната подсилваща Т-образна греда. Отличното поглъщане на удари се осигурява от амортисьорите GTR, които в сравнение със стандартните съдържат по-голямо количество масло и удобна настройка на предварителното натягане на пружините. Мощността на мотора се предава чрез фрикционна съединител, централния вал към предния и задния диференциал с метални зъбни колела и през здрави телескопични полуоски до колелата. За намаляване на наклона на модела при движение по трасето можете да инсталирате опционални напречни стабилизатори (продават се отделно).
Регулаторът с три режима на работа гарантира забавление за възрастни и деца благодарение на възможността за ограничаване на мощността до 50%. Въпреки увеличената скорост и ускорение, в сравнение с правостранното задвижване, е запазен икономичният режим на работа за 2S LiPo акумулатори. Управлението се осигурява от предавателя TQ 2.4 GHz с прецизна механика на управление и дълъг обхват. Разбира се, налична е широка гама от тунинг части, включително пълни резервни.
Преглед на новините
Безчетков задвижващ механизъм BL-2S
Безчетковият задвижващ механизъм BL-2s с мотор 3300об/мин/В увеличава скоростта и ускорението с до 60% в сравнение с други задвижвания с правостранен мотор. Подобрена ефективност, високоскоростни топчести лагери и вътрешен охладителен вентилатор осигуряват дълъг живот на мотора с минимална поддръжка.
Компоненти Extreme Heavy Duty
Фабрично инсталираните компоненти на окачването и задвижването за висока издръжливост - Extreme Heavy Duty, са изработени от най-издръжливите материали, използвани от компанията Traxxas. Здравината допълнително се увеличава от централната подсилваща греда и стойките на амортисьорите с двойно закрепване против разкъсване.
Стабилност и управление
Центърът на тежестта на модела е концентриран ниско, под нивото на полуоските за перфектно разпределение на теглото и свързаната с него управляемост. Изключително дългите амортисьори GTR отпред и отзад максимизират сцеплението, като поддържат новите гуми Sledgehammer ® бъги Jato 4X4 в постоянен контакт с повърхността.
Безскобна каросерия
Уникалната система за закрепване на каросерията с помощта на зъбци отстрани позволява бърза и лесна смяна на батерията, а чистият вид на модела не се нарушава от клипове. Каросерията има подобрена аеродинамика и елиминира т.нар. парашутен ефект. Обемното задно крило осигурява необходимото притискане и същевременно защитава модела при преобръщане.
Конструкция на модела
Шаси с нисък център на тежестта
Шасито на модела е изработено от доказана комбинация от пространствена конструкция с шестоъгълни елементи и композитна нейлонова структура с отделни компоненти, които точно се вписват един в друг. Благодарение на дългото междуосие и широкото разстояние между колелата, Jato предлага стабилност дори при високи скорости.
Модулна конструкция
Благодарение на модулната конструкция Jato 4x4 лесно се разглобява на части само с помощта на отвертка. След минута имате достъп до всички важни компоненти, настройки на модела и сервизна поддръжка.
Подсилване на шасито T-Bar
Jato 4x4 е заимствало от модела Sledge патентованата централна подсилваща греда с форма на Т, която свързва предната част със задната и добавя допълнителна твърдост. На здравината на тази форма не може да се равнява нито една обикновена тръба.
Плъзгащи плочи
Нископрофилните плъзгачи отпред и отзад позволяват дълъг ход на раменете и защитават важните елементи на задвижването от повреди. Плочите също така допълват чистите линии на шасито, което няма да се закача за препятствия.
Дълъг ход на раменете
Дългият ход на раменете поглъща дори рязките удари и подобрява управляемостта на модела. Във всяка ситуация той ще има прецизен и бърз отговор на управлението, благодарение на максималния контакт с повърхността.
Рамена на окачването
Рамената използват трапецовидна конструкция и са изработени от най-издръжливия материал на Traxxas, който запазва своите свойства дори в студено време. От състезателната писта до скейтпарка, Jato устоява дори на най-резките удари.
Стойки на амортисьорите
Новите здрави стойки на амортисьорите са подсилени, за да устоят на преобръщането на модела. Предната стойка е оборудвана с капак за защита на амортисьорите. Притискащото крило е закрепено директно към задната стойка на амортисьорите за допълнителна твърдост.
Масла за амортисьори
Амортисьорите GTR представляват върха на техниката. Диаметърът им от 13 мм побира до 70% повече масло в сравнение със стандартните амортисьори Ultra. За предотвратяване на изтичането на масло около буталото, амортисьорът е оборудван с двойни X-уплътнения. Предварителното натягане на пружините се настройва удобно с помощта на гайка.
Прецизно управление
Механиката на завиването на предните колела се реализира чрез системата Dual-Bell-Crank, която осигурява прецизен ход на свързващите елементи към колелата. В управлението е интегриран серво-сейвър, който поглъща удари и защитава серво мотора от претоварване. Свързващите елементи са едноделни и с идеална дължина за шофьорските характеристики.
Отделение за батерията
Универсалното отделение побира акумулатори от тип LiPo и NiMH. Удълженото легло позволява поставянето на акумулатора по-напред или назад за настройка на центъра на тежестта. За използване на наднормено големи акумулатори е наличен опционален комплект за разширение (продава се отделно).
Притискащо крило
Елегантното задно нископрофилно крило осигурява притискане за повишена стабилност при високи скорости. Страничните вертикални насочвания генерират допълнително притискане за по-добър отговор на управлението.
Водоустойчива* конструкция
На модела са използвани редица патентовани решения, които намаляват риска от проникване на вода в електрониката, като например уплътняване на кутията на приемника, серво мотора или епоксидно залята електроника на регулатора. Това ви дава свободата да излезете на пътя независимо от времето.
Задвижваща система 4WD
Междузъбна игра
Здравата система за закрепване на мотора с предварително пробити отвори според предавателното отношение премахва съмненията при настройването на правилната междузъбна игра. Зъбните колела винаги точно се вписват помежду си с максимална ефективност и дълъг живот.
Фрикционна съединител
Фрикционната съединител използва специален полуметален фрикционен материал и натискни плочи от алуминиеви сплави за разсейване на топлината и осигуряване на последователен контрол на сцеплението. Интензитетът на приплъзването на съединителя може да се настрои без демонтиране на модела.
Метални диференциали
Jato е оборудван с качествени диференциали с метални зъбни колела, които са напълно подготвени за мощността на безчетковото задвижване и дори за ъпгрейд на VLX-3S. Прецизното уплътнение с X-уплътнения позволява настройка на диференциалите за специфични условия на работа чрез промяна на вискозитета на маслото.
Здрави зъби на зъбните колела
Модулът на зъбните колела 32DP означава, че зъбите са достатъчно големи и издръжливи за мощността на мотора и за евентуален ъпгрейд на още по-мощно задвижване VLX-3S.
Полуоски Maxx-Duty
Полуоските с подсилени карданови стави са изработени така, че без проблем да се справят с мощността на безчетковия мотор. 6 мм изходни валове преминават в 17 мм носачи.
17 мм носачи
17 мм носачите на колелата създават голяма контактна площ за предаване на мощността към колелата. Нахъбеният им дизайн допълнително увеличава издръжливостта. Носачите са съвместими с повечето стандартни колела 1:8.
Топчести лагери
Големи топчести лагери са използвани в цялата задвижваща система за гладко движение. Лагерите са с пластмасов капак, за да се минимизира проникването на замърсявания. Това решение удължава живота и опростява поддръжката на модела.
Колела и гуми SledgeHammer 3“
Уникалният вид на модела се дължи на 3“ колела Buggy с гуми SledgeHammer. Налепените гуми се отличават с екстремен дизайн на протектора с отворен блок, който отвежда замърсяванията за безконкурентно сцепление. Високо издръжливата гумена смес е специално проектирана да устоява на разкъсване.
Каросерия на бъги
Серво управление
Цифровото Traxxas серво 2075 с висока мощност, водоустойчиво с правостранен мотор и нейлонови зъбни колела има момент 9.0 кг.cm и скорост 0.17 с/60°@ 6.0 V. За устойчивост на вода* кутията на серво мотора и изходният вал са оборудвани с уплътнение. Два топчести лагера осигуряват много гладко движение.
Безчетков мотор 3300kv
Безчетковият мотор Traxxas 3300kv предлага идеално икономично задвижване, особено за модели 1:10 с всички предимства, сред които са висока мощност, дълъг живот и минимална поддръжка. Моторът е оборудван с конектор Quick Connect за лесно свързване. Сред другите характеристики са:
- Интегриран охладителен вентилатор
- Високоскоростни топчести лагери
- Висока акцелерация
- Ефективна работа за по-дълго време на шофиране
Електронен регулатор BL-2S
Водоустойчив* електронен безчетков регулатор BL-2S с три режима на работа, поддръжка на 2S LiPo акумулатори и лесно управление с бутона EZ-Set™. Регулаторът е оборудван с тренировъчен режим, който ограничава пълната мощност до 50%. Благодарение на това начинаещите шофьори или деца могат постепенно да се запознаят с характеристиките на модела и да се подготвят за пълната мощ на автомобила. Топлинна защита, защита от подзареждане на LiPo акумулатори, позлатени конектори, лесно управление, интуитивна сигнализация с двуцветна LED диода и мощен радиатор, който може да бъде допълнен с опционален вентилатор (не е включен в комплекта).
Режими на регулатора BL-2S
- Спорт: Начален режим, възможно е движение напред, спиране и движение назад.
- Състезание: Режим, подходящ за състезания. Възможно е движение напред и спиране; движение назад не е налично.
- Тренировка: Режим, подходящ за деца или начинаещи шофьори. Възможно е движение напред с ограничение на мощността до 50%, спиране и движение назад отново с ограничение на мощността до 50%.
RC комплект Traxxas TQ
Моделът се управлява от двуканалния пропорционален волан RC предавател Traxxas TQ, работещ в диапазона 2.4 GHz - работа без смущения. Предавателят се захранва само от 4 AA батерии.
На предавателя има въртящ се бутон, с който се настройва управлението (за да върви моделът направо, когато воланът е в централна позиция). Състоянието на батериите в предавателя се индикира с LED диода. На предавателя може да се настрои обратен режим на канала за газ и управление.
Приемник TQ
Троиканалният приемник Traxxas TQ 2.4 GHz осигурява безопасно управление без прекъсвания. Лесно сдвояване с едно натискане на бутон. Индикация на състоянието с LED диода.
Характеристики
- Мощен, маневрен и прецизен модел бъги
- Шаси с нисък център на тежестта и модулна конструкция
- Централна подсилваща греда T-Bar за висока здравина
- Дълъг ход на раменете
- Плъзгащи плочи против закачане
- Регулируеми маслени амортисьори GTR с X-уплътнения
- Подсилени стойки на амортисьорите
- Прецизно управление Dual-Bell-Crank
- Фабрично инсталирани компоненти Extreme Heavy Duty за висока издръжливост
- Постоянно задвижване 4x4
- По-издръжливи рамена на окачването
- Метални зъбни колела на диференциалите
- Регулируема фрикционна съединител
- Безскобна каросерия
- Лесна смяна на акумулатора
- Колела 3“ с офроуд гуми SledgeHammer
- Безчетков мотор 3300Kv с интегрирано охлаждане и конектор Quick Connect
- Безчетков регулатор BL-2S с три режима на работа
- 2-канален RC комплект TQ™ 2.4GHz
- Цифрово серво управление 2075 със серво-сейвър
* Информация за спецификацията на водоустойчивостта можете да намерите в ръководството за употреба. Съвети и трикове за работа в мокри условия можете да намерите в блога.
Съдържание на опаковката:
Опаковката съдържа RC модел на автомобила Traxxas Jato 1:8 BL-2s 4WD RTR в мащаб 1:8 с инсталирани компоненти: безчетков мотор 3300об/В, безчетков регулатор BL-2S, серво управление 2075, 3-канален приемник Traxxas TQ. 2-канален предавател Traxxas TQ 2.4 GHz. Аксесоари: ключове имбус (1.5, 2, 2.5 мм), кръстат ключ, плосък ключ, многофункционален ключ, 17 мм ключ за гайки на колелата. Ръководство CZ, наръчник EN, DE, FR, SP.
Препоръчваме да закупите:
За да стартирате модела, са необходими 4x AA батерии за предавателя, задвижващ акумулатор и зарядно за задвижващия акумулатор.
Препоръчителни LiPo акумулатори:
С модерни LiPo акумулатори RC моделът ще има висока мощност и ще се движи максимално дълго време. Моделът може да работи с 2-канален (7,4 V) LiPo акумулатор.
- За по-висока мощност LiPo акумулатор Traxxas 7.4 V 5000 mAh
- За по-висока мощност и механична издръжливост LiPo акумулатор Traxxas 7.4 V 5200 mAh Hardcase
- За по-висока мощност и дълго време на шофиране LiPo акумулатор Traxxas 7.4 V 5800 mAh
- За по-висока мощност и екстра дълго време на шофиране LiPo акумулатор Traxxas 7.4 V 7600 mAh
Препоръчителни NiMH акумулатори:
NiMH акумулаторите не изискват прецизно боравене и са подходящи, ако RC моделът на автомобила се управлява от деца (NiMH акумулаторът не се поврежда при пълно разреждане). NiMH акумулаторите обаче не осигуряват такава мощност.
- NiMH акумулатор Traxxas 8.4 V 3000 mAh (висок)
- За по-дълго време на шофиране NiMH акумулатор Traxxas 8.4 V 5000 mAh (висок)
- NiMH акумулатор Traxxas 8.4 V 3000 mAh (плосък)
- За по-дълго време на шофиране NiMH акумулатор Traxxas 8.4 V 5000 mAh (плосък)
Препоръчителни зарядни устройства Traxxas
С универсалните зарядни устройства Traxxas можете да зареждате акумулатори Traxxas от тип LiPo и NiMH. Зарядните устройства Traxxas представляват лесен и безопасен начин за зареждане на акумулатори. Компанията Traxxas използва уникалната система iD, благодарение на която винаги имате увереност, че всичко ще се свърже лесно и безопасно. В конектора на акумулатора е интегриран чип, който зарядното устройство Traxxas автоматично разпознава и настройва за вас всички параметри на зареждане на акумулатора. Повече информация тук.
- Мрежово зарядно устройство Traxxas EZ-Peak 50W с един изход
- Мрежово зарядно устройство Traxxas EZ-Peak 2x50W с 2 изхода
За използване на по-големи батерии е възможно да се закупи Traxxas разширение на отделението.
Допълнителни аксесоари
Напречни стабилизатори
С инсталирането на опционални напречни стабилизатори, моделът ще получи по-голяма стабилност в завоите, като ще се накланя по-малко. Това ще бъде оценено особено на твърди повърхности или на състезателна писта.
Стойка
Алуминиева въртяща стойка ще бъде перфектното допълнение към вашата сервизна маса или изложбена рафт. Стойката улеснява поддръжката на модела и същевременно предотвратява деформация (износване) на гумите при дългосрочно стоене.
Работна подложка
Работна подложка 91x51см, за сервиз на RC модели и друга моделарска работа. Предпазва работната маса от повреди, устойчива на химикали. Практични отделения за организация на части и инструменти.
Аксесоари за обикновена работа
За обикновена работа на RC автомобила Traxxas ви трябват лепило за винтове, качествено лепило за гуми, силиконово масло за амортисьори и комплект отвертки. От нашия асортимент препоръчваме икономичен комплект инструменти за автомобили.
Лепилото за винтове се нанася на резбата или главата на винта, с което се фиксира и вибрациите, причинени от шофирането, не позволяват развиването на винтовото съединение. Лепилото за винтове има специален състав, който позволява лесно развиване на винтовото съединение с подходящ момент, без да се повреди главата на винта. Никога не използвайте обикновено секундно лепило, защото така залепен винт може да бъде невъзможно да се развие!
Лепилото за гуми се използва за залепване на гумите към джантата на диска. Винаги е необходимо гумата да бъде здраво залепена по целия периметър към джантата на колелото! Ако гумата не е залепена по целия периметър, може да се разкъса. Лепилото за гуми има специален състав, който е способно да залепва материали като гума или нейлон и същевременно след втвърдяване лепилото остава еластично. Никога не използвайте обикновено секундно лепило - то след втвърдяване не е еластично и около джантите постепенно ще се образуват пукнатини в гумата!
Понякога е необходимо да се добави силиконово масло в амортисьорите на модела. При обикновена работа се получават само незначителни изтичания на силиконово масло около буталата на амортисьора. В случай, че повърхността на буталата на амортисьорите или състоянието на уплътнението е в лошо състояние, изтичането на масло може да бъде голямо. За тези случаи се предлагат т.нар. ремонтни комплекти. В асортимента на тунинг частите се предлагат за всички амортисьори бутала с изключително твърдо покритие TiN (нитрид на титана). Буталата с покритие TiN лесно ще разпознаете по златисто-зелен цвят.