Процедура за рекламации

Жалби/Рекламационна процедура

Ако е открит дефект на стоките, моля, следвайте точките по-долу.

Ако потребителят желае да рекламира стоката, препоръчваме да се свърже с продавача на имейл адрес info@raiigrachky.bg (посочете ЖАЛБА в темата на съобщението). В протокола купувачът е длъжен да посочи етикета на рекламираната стока, да опише причината за рекламацията и да приложи копие от фактурата или доказателство за плащане на рекламираната стока.
Потребителят може да достави заявените стоки до седалището (Raj Toys s.r.o. - Raiigrachky.bg, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) на продавача лично, с препоръчана поща или чрез куриерска фирма.

Пакетът трябва да бъде правилно опакован и трябва да съдържа: рекламирани стоки, включително аксесоари, доказателство за покупка (фактура или фискален регистър), описание на дефекта и данни за контакт с купувача - адрес за връщане, телефонен номер. номер, e-mail и IBAN в случай на обработка на рекламацията с кредитно известие.

Рекламираните стоки трябва да бъдат доставени чисти от мръсотия!
Разходите за транспортиране на рекламираните стоки от купувача до продавача се заплащат от купувача.
Продавачът плаща за обратна доставка след обработка на валидна рекламация.

Продавачът трябва да разгледа рекламацията (положителна или отрицателна) не по-късно от определения от закона срок, който е 30 дни.Ако този срок бъде надвишен, купувачът има право да получи сумата на покупката.
Продавачът разглежда рекламацията въз основа на инструкциите, установени от производителя на стоките.

Продавачът може да изпрати стоката за оценка на производителя, или за експертна оценка.
Ако рекламацията бъде приета, продавачът ще достави нови или ремонтирани стоки на купувача, като купувачът няма да заплати разходите за доставка.
Не изпращайте заявените стоки с наложен платеж, НЯМА да бъдат приети.