Axial SCX10 III Jeep JT Gladiator 4WD 1:10 RTR сив
Характеристики:
Експедиционен RC модел на автомобил Jeep JT Gladiator на шаси Axial SCX10 III. Реалистично изглеждащо шаси с реалистичен капак на трансмисията, макетен двигател V8 и портални оси. Макетно сиво или червено каросерия и лицензирани колела. Предавател Spektrum™ DX3, приемник/регулатор Spektrum™ FIRMA™ SMART 40A е готов да ви предостави предимствата на иновативната технология Spektrum™ Smart.
Трансмисията SCX10™ III Jeep® JT Gladiator е оборудвана с функция DIG с трети канал, който ви позволява да заключите задната ос с лост от предавателя за задвижване на предните колела и по-малък радиус на завиване. Алтернативно, можете да настроите двустепенна трансмисия и да изберете между висока и ниска скорост. Ако искате да използвате и двете функции, двустепенната трансмисия и функцията DIG, просто добавете допълнителен серво и радио с поне четири канала (като 5-каналния Spektrum™ DX5).
Шасито SCX10™ III Jeep® JT Gladiator има портални оси за увеличаване на просвета и по-добра проходимост на терена. Кутията за батерията побира стандартен комплект батерии LiPol или NiMH. Новата конструкция на стоманените профили на шасито предлага по-голяма вариабилност на подредбата. Вътрешните капаци на калниците и подовите лайсни по-добре скриват вътрешните компоненти, които биха били видими отстрани на шасито.
На шасито SCXIII е каросерията Jeep® JT Gladiator, която включва клетка, капак на предния капак, чистачки на предното стъкло, огледала, дръжки на вратите и други оформени детайли, както и подробно осветление на интериора и външно LED осветление. Новите по-високи и по-широки, официално лицензирани гуми Nitto Trail Grappler на 3-частични дискове beadlock, увеличават реалността на шофирането и по-добрата сцепление на различни повърхности, скали и терени.
С ексклузивната технология DSMR® на предавателя Spektrum™ DX3™ устройството има отличен обхват, бърза реакция и висока устойчивост на смущения. Използвайте Spektrum Smart LiPol батерия и можете да видите капацитета на батерията на индикатора за напрежение на предавателя DX3.
Характеристики на SCX10™ III Jeep® JT Gladiator RTR
- 3-канален предавател Spektrum™ DX3™ DSMR
- Приемник/регулатор Spektrum™ FIRMA™ SMART 40A
- Макет на двигател V8 и капак на трансмисията защитават двигателя и подобряват външния вид
- Сервото за управление има момент 15kg.cm и метални предавки
- Шасито побира стандартни батерии LiPol или NiMH
- Настройката на трансмисията с функция DIG позволява заключване на задната ос за по-малък радиус на завиване
- 2-степенна трансмисия за шофиране с висока и ниска скорост
- Порталните оси увеличават просвета и намаляват оборотите
- Регулируемата база на шасито позволява на всеки да избере своя размер
- Вътрешните калници и страничните подове скриват вътрешните компоненти, обикновено видими отстрани на шасито
- Лицензирани 3-частични дискове beadlock KMC Machete позволяват смяна на гумите без лепене
- Гумите Nitto Trail Grappler с официална лицензия в нов по-голям размер увеличават просвета и сцепление
- Регулируемите маслени амортисьори имат анодизирани резбови тела, регулируемо налягане на пружината и капачка на емулсията с винт
- Готова каросерия Jeep® JT Gladiator, включително интериор
Макетен капак на двигател V8
Вярна макета на двигателя V8 с трансмисионна кутия целенасочено скрива и защитава вашия електродвигател, като същевременно увеличава реалистичния вид на шасито и двигателната единица. За максимална здравина, леглото на двигателя е алуминиево.
Портални оси с хипоидно предаване
Предимството на порталните оси AR45 е, разбира се, по-високият просвет, но и удобната редукция на въртящия момент на изходния вал и намаляване на въртящия момент и натоварването на компонентите на задвижващото устройство.
3-частна каросерия
Каросерията Jeep® JT Gladiator се състои от три части, което позволява по-лесна инсталация на кокпита, достъп до батерията и компонентите на шасито.
Високо детайлна готова лексанова каросерия
Каросерията на модела на автомобила е точна реплика на истинския автомобил, затова и скобите на каросерията са скрити, за да не нарушават линиите на каросерията. Jeep® JT Gladiator има детайлен интериор, волан и фигурка на водача, на каросерията много детайли, като предна решетка, входове за всмукване на въздух на капака, чистачки, дръжки на вратите, огледала, калници, панти на задните врати, осветление на автомобила с преход, включително мигачи и др.
Шаси с калници и долни капаци
Шасито на модела се състои от стоманени профили, свързани с напречни греди, което създава много твърда конструкция, устойчива на усукване. Благодарение на универсалните крепежи, можете да монтирате електрониката на модела по ваш избор. За да не се виждат компонентите на електрониката и вътрешното пространство, шасито е оборудвано с калници и долни капаци. Това решение също така минимизира проникването на замърсявания вътре в модела.
Ново легло за батерия
Шасито SCX10™ III има разположена задвижваща батерия близо до центъра на шасито, което с двигателя отпред предлага по-балансирано шаси. На страничните релси има също място за по-малки батерии, необходими за допълнително оборудване, като светлини, лебедка и подобно.
Маслени алуминиеви амортисьори
Амортисьорите с дълъг ход имат тяло, изработено от анодизиран алуминий, при навитите пружини е възможно да се регулира силата на налягането за постигане на оптимална степен на амортизация (преднатягането на пружините може удобно да се регулира с помощта на гайка на тялото на амортисьора). Капачките имат отвор с винт за проверка на състоянието и пълнене с масло. Благодарение на размера и обема на амортисьорите, тяхната функция е гарантирана в цялата дължина на хода.
Двустепенна трансмисия с функция DIG
RC моделът е оборудван с двустепенна трансмисия и функция DIG. Моделът се доставя с 3-канален RC комплект. Дистанционно с помощта на серво стандартно се управлява функцията DIG. Сервото на третия канал може да бъде преобразувано в трансмисия, така че да имате достъпна функция на двустепенната трансмисия. Ако искате дистанционно да управлявате и двете функции, е необходимо да добавите 4-канален RC комплект с модулация DSMR/DSM2 и микро серво SX108 (включен в пакета на серво е специален хилядарен за серво-сейвера).
Функция DIG
С активирането на функцията можете дистанционно чрез предавателя да отключите и заключите задната ос. Задната ос е така или задвижвана, или блокирана и колелата не се въртят. Блокирането на задните колела радикално увеличава радиуса на завиване и моделът може да се завърти почти на място. Функцията DIG също така ще бъде оценена при стръмни спускания, когато намалява риска от преобръщане на модела.
Неръждаеми топчета
Axial в новото шаси SCX10 III е използвал по-качествени материали за поддържане на най-висок стандарт на дълготрайност. Топчетата на всички окачвания на шасито са от неръждаема стомана за по-висока прецизност и твърдост на шасито.
Възможности за настройка на геометрията
Екипът на Axial® продължава да оптимизира настройката на геометрията на шасито, което е разположено на четири рамена. Използвани са опитите от шасито SCX10 II и е подобрена геометрията на окачването на порталните оси, което е помогнало за допълнително намаляване на въртящия момент и същевременно позволява настройка на шасито според собствените предпочитания.
По-дълга рамка на шасито
Конструкторският екип е увеличил базата на 353mm с по-дълги рамкови релси и свързващи пръти на шасито, което е позволило на Axial® да проектира реалистична макета на автомобила Jeep® JT Gladiator.
Детайлен интериор с водач
Благодарение на премислената конструкция на шасито, каросерията има създадено пространство за кокпита с водача. В това пространство има реалистична фигурка на водача, табло и седалки.
Закрепване на задната част на каросерията
Демонтажът на каросерията е улеснен благодарение на новата конструкция на задния бампер с отвори за топчета на каросерията.
Лицензирани 3-частични дискове beadlock
Официално лицензирани дискове KMC XD Machete, които са известни в теренния свят, са пресовани в сатенен хром и съдържат невероятни макетни детайли. Тъй като става въпрос за триделни дискове, гумите могат лесно да бъдат монтирани, извадени и заменени без лепене.
Сервото за смяна на предавките
На третия канал на предавателя DX3 можете да използвате превключвателите за смяна на серво за скоростите на трансмисията SX108 с управлявана функция DIG.
Приемник и регулатор в едно
Регулаторът и приемникът са интегрирани в една кутия SPEKTRUM™ FIRMA™ SMART 40A. Благодарение на използваната най-нова електроника имате възможност да се възползвате от предимствата на телеметрията и ексклузивната технология Spektrum™ Smart. Инсталирайте батерия LiPol Spektrum Smart, за да имате преглед на състоянието на батерията на индикатора за ниво на напрежение на предавателя.
RC предавател Spektrum DX3 2.4GHz DSMR
Новият RC предавател Spektrum DX3 има 3 канала и е съвместим със системата за стабилизация Spektrum AVC и телеметрията Spektrum Smart. Отличен обхват, супер бърза реакция и висока устойчивост на смущения благодарение на ексклузивната технология Spektrum DSMR. Бързо настройване на необходимите параметри.
- LED индикация на състоянието на заряда на задвижващите Smart акумулатори в модела
- Поддръжка на системата за стабилизация Spektrum AVC
- Възможност за настройка на реверс, размер на отклоненията и функция на 3-ти канал
- Трим на канала за газ и управление
- Благодарение на ограничителя на газа можете да ограничите максималната скорост на модела за деца
- Ергономичен, лек
- Волан с пяна за удобно държане
Технология SMART
Интелигентната технология Smart осигурява, че цялата електроника на вашия модел на самолет ще работи гладко заедно. Предлага информация за състоянието на компонентите.